Dan ben ik voor het laatste engeltje23 De kan mag je alleen afspoelen met water, en niet schoonmaken met schoonmaakmiddel, dit kan namelijk de urine aantasten.... Sjah ik spoel hem goed om met heet water, en spoel de gootsteen nog even goed door. Wel zorg ik ervoor dat het water niet mijn hele gootsteen door gaat, dus alleen rustig in het putje gieten
Weet je, ik ga het gewoon doen! Mocht het niet lukken, dan heb ik het in ieder geval geprobeert en hoef ik me niet schuldig te voelen! Kan je op zaterdag ook bellen, of alleen door de weeks?
Geen idee, ik heb met via internet aangemeld, en werd 2 dagen daarna teruggebeld... Goed van je dat je het toch probeerd.
Ja heb net inderdaad maar even op de site gekeken en me gelijk aangemeld, kan niet meer twijfelen nu haha
Zo, ik heb net de laatste fles vol gemaakt, laatste volle kratje wordt maandag opgehaald en dan zit het erop.
Wie weet dit? @ engeltje 23: En als je nou handschoenen (van die medische die je bij de apotheek kunt kopen- aan zou doen, vervolgens de kan vullen met water bijvoorbeeld mbv de douchekraan of tuinslang (aan de keukenkraan) en dan legen in de wc? Vermijd je die hele gootsteen toch? En heb je ook geen viezigheid aan je handen. Overigens zijn toiletbrillen vaak schoner dan aanrechten en in de gootsteen zelf wemelt het van de bacteriën (zegt dr Oz)...
Ja, de test was voldoende positief, dus kon ik al beginnen. Dus nu kan ik 12 weken meedoen, extra veel hcg inleveren
De vrouw legde mij iets uit van dat er af en toe bloed bij in de urine zit en dat is dan anders ofzo. Weet het niet precies.
Vanmorgen heb ik een mevrouw van Moeders voor Moeders over de vloer gehad. Dit is de 2e keer dat ik er aan mee doe. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik MvM meteen gebeld op het moment dat ze mijn urine konden gebruiken. Nu was ik een paar weken later met me aanmelden. Maar ach.... alle beetjes helpen. De stank die uit die kannen komt is verschrikkelijk maar niet zo verschikkelijk dan als je geen of moeilijk kindjes kan krijgen. Het is dan ook voor mij een kleine moeite om mijn plasjes te verzamelen.
Ik heb bij mijn eerste meegedaan aan moeders voor moeders.. Bij de tweede heb ik dit niet kunnen doen omdat mijn woonsituatie toen nogal ingewikkeld was. Nu wilde ik ook weer mee doen maar helaas mag het niet omdat ik een bloedtransfusie gehad heb na een miskraam, anders zou ik het weer doen..
Ik doe voor de 3e keer mee. De volle 10 weken. En de reden is dat het voor mij een kleine moeite is en voor een ander een groot plezier kan zijn.
Ik doe voor de eerste keer mee, vanochtend is er een mevrouw op bezoek geweest en mag vandaag al beginnen. * reden dat ik mee doe is dat het zo een kleine moeite kost,plassen doe ik tog en ikzelf ook de pregnylspuit heb moeten gebruiken.
Super meiden!! We kunnen trots zijn op onszelf Hier de 1e week er alweer opzitten. kannen zijn net omgewisseld dus met frisse moed weer verder. Wat ik wel stom vind, ik ben kotsmisselijk, kan amper eten, knuffel regelmatig met de wc...maar de geur van die kannen, heb ik helemaal geen last van. Goed geregeld he!
Haha dat is zeker goed geregeld! Ik ben net klaar, heb gisteren mijn laatste kratje ingeleverd. De 10 weken zijn al weer voorbij Succes allemaal! En super dat jullie dit doen!
Ik heb gelukkig ook geen last van de geur. Het ruikt gewoon naar alcohol dat je bij de kruidvat kan kopen
nou je bent niet de enige mams, waar andere geuren me inderdaad misselijk maken, heb ik van de flessen weinig tot geen last. ik kwam er nu alleen achter dat ik ben vergeten een label om een fles heen te doen, die ik gisteren heb afgeleverd.... hmmmmm, nouja niets aan de doen
Hallo dames Gister heb ik voor de laatste keer mijn kratten weg gebracht. De 10 weken zijn voorbij achteraf is het echt snel gegaan. Vindt sowieso dat de weken van mijn zwangerschap voorbij vliegen heb nog steeds het gevoel dat ik vorige week die positieve test in handen had. Ik ben blij dat ik mee gedaan heb, en het koste me weinig tot geen moeite. Ook heb ik totaal geen last gehad van geurtjes of andere rare dingen. Ik heb het al eerder in deze topic verteld, had alles in de badkamer staan en als ik het had opgevangen stond in mijn ene wasbak de bus en de andere wasbak liet ik vast het water lopen om warm te worden. Bus vullen en gelijk de opvangbeker onder het warme water, dus nooit geen last gehad (gelukkig) Voor iedereen die twijfelt om het te doen kan ik zeggen: gewoon doen dames het is een kleine moeite en wat is nou 10 weken tegenover vrouwen die misschien wel jaren wachten om zwanger te worden. En voor de dames die bezig zijn zeg ik succes met de komende weken
Hallo, sinds vandaag kan ik ook meedoen aan MvM. Maandag had ik me opgegeven en gisteren zat er al iemand bij me aan tafel. Ik kijk er naar uit veel goed te doen, met iets wat anders verspild zal zijn (in mijn ogen). Ik hoorde gisteren ook iets waarvan ik nu super blij ben dat ik er toch voor gekozen heb. Dat was dat ze een zwembad vol urine nodig hebben om een klein (plas) potje van die stof eruit te kunnen halen. Dus ik ben van mening dat iedere druppel telt! Dames die meedoen: geweldig! Dames die er nog over nadenken: gewoon doen, want jij zou toch ook willen dat het er voor jou zou zijn als je het nodig zou hebben. En de dames die zouden willen maar waarbij het niet mogelijk is, jammer maar geweldig dat jullie het toch zouden doen als het had gekunt.