Ben ik weer!! Gisteren gebelt door mvm. Ze gaf meteen aan dat de flessen bij mij niet worden opgehaald en de aflever adressen een stuk rijden zijn voor mij!! Dussssss.... Ik ga eerst een vriendin vragen of ik het bij haar kan zetten want daar halen ze wel op! Heeeeeel raar want die vriendin woont 5min van mij vandaan! En als dat niet gaat dan doe ik niet mee,jammer genoeg! Maar mvm kon het wel begrijpen van mijn kant!!
Ik heb me gisterenavond opgegeven via de website van MvM! Wij zijn 4 jaar bezig geweest om een kindje te kunnen krijgen en nu ben ik bij mijn 2 IVF zwanger geworden. Als het kan wil ik dan ook heel graag helpen dat ook anderen die hetzelfde hebben doorgemaakt als ik, een kindje kunnen krijgen. Ik ben pas net zwanger, maar heb me meteen opgegeven .
Toen ik ontdekte dat ik zwanger was heb ik mij meteen aangemeld bij mvm. 2 dagen later kwam er iemand langs. Het wordt hier gelukkig wel opgehaald. Ik heb mijn balkon (op de bg) mooi gestoepkrijt zodat de chauffeur het kan vinden ik vind het allemaal zo weinig moeite en iemand anders kan daardooe het mooiste kadotje krijgen wat er bestaat! Ik heb meestal de fles aan het begin van de avonds vol dus dan kan ik daarna gewoon op de wc
Ik heb ook meegedaan. Ik ben nu alweer 17 weken zwanger - het gaat inderdaad snel :O - en vorige week de laatste keer ingeleverd. Ik had altijd al de wens om mee te doen aan MvM zodra ik zwanger zou worden, dus de dag na de positieve test heb ik me via internet aangemeld. 1,5 week later de consulente over de vloer en die test knalde van het hormoon hihi. Ik was nooit thuis als de kratten werden opgehaald en na 1x zelf wegbrengen naar een depot, had de consulente een adresje voor me geregeld bij mij in de wijk. Ideaal! Ik heb de volle 10 weken mogen geven en lang niet altijd zaten de bussen vol, maar elk beetje helpt. Een volgende keer doe ik zo weer mee. Ik kan met zoiets kleins andere vrouwen helpen en daar gaat het me om. Anders spoel ik het toch maar door de wc
Ik doe ook mee, vanaf 6.5 week tot ongeveer 16.5 week. Valt me enorm mee. Ik heb geen last van stinkende flessen (gewoon adem even inhouden), ik plas gewoon op de wc maar hou dan de kan eronder, dus het voelt verder niet onconfortabel ofzo. Krijg die flessen nooit vol, maar goed, ik vang in principe alles wat ik thuis moet op, dus dat is het beste wat ik kan doen Ga het niet meenemen naar werk ofzo. En als ik dan weer hoor over mensen die moeite hebben met zwanger worden ben ik zo blij dat ik meedoe! Het is gewoon niet vanzelfsprekend en ik heb enorm veel geluk gehad met zo'n snelle zwangerschap, dus dit is het minste wat ik kan doen voor anderen, vind ik.
hallo dames, ik heb nu twee positesten en heb me vandaag aangemeld voor moeders voor moeders. ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat je iemand anders gunt wat je zelf ook graag wilt. het mooiste geschenk wat er is. ik begrijp het best als je twijfelt omdat het vorige x fout is gegaan. maar er zijn genoeg excuses van sommige die gewoon niet goed genoeg zijn. ík werk zelf onregelmatige diensten waardoor het een beetje inproviseren word. ik woon in een galerij woning dus iedereen zal de potten zien staan en afvragen van wie die zijn. lekker boeiend... en zo kan ik nog wel ff doorgaan waarom ik het niet zou doen.... maar nee geen enkele reden vind ik goed genoeg voor mezelf om het niet te doen. dit word mijn derde kindje op de normale manier. en we hebben een neefje en een nichtje erbij gekregen via ivf.en dat dankzij moeders die meededen hieraan. bedankt daarvoor ..... en het is een kleine moeite om mee te doen die ik er graag voor over heb.
ik doe ook weer mee. de eerste keer moesten ze naar 3 hoog trappen lopen en dat deden ze gewoon maar de vorige keer moest ik het beneden neerzetten (woon nu in een flat 6 hoog met lift) en toen zette de huismeester het wel eens bij de vuilnis grrr. nu woon ik nog steeds in de flat maar nu mag ik het wel gewoon op de galerij zetten, vind ik toch wel beter. mij interesseert het niet dat de mensen die flessen kunnen zien. ben blij dat ik weer mee kan doen, plassen moet ik toch wel
Ik doe ook mee, maandag komen ze voor de laatste keer de flessen ophalen (heb dan 11 weken meegedaan) en heb het helemaal geen probleem gevonden. Vind de flessen ook niet stinken, maar kan me voor stellen dat je als je misselijk bent het er niet beter van wordt.