even mauwen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefke84, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

als eerste hoop ik uiteraard dat babyboy nog minstens 5 weken blijft zitten natuurlijk maar mijn god wat ben ik het zat. maar ook heel tegenstrijdig want dit is wel de laatste keer dat er een kindje in mij groeit:(;) dus je sluit toch ook weer een periode af in je leven.... snif
    maar shit al 32 weken kotsmisselijk, week in het ziekenhuis gelegen, uitgedroogd, om de week onderhand naar de gyn, nou mn laarzen niet meer aankrijgen dus van ellende kouwe poten door de birckenstocks, megazeer schaambot, maagzuur, misselijk misselijk misselijk,1000xd op een dag piesen, die zwangerschapskleding helemaal zat, een vent die niet van me af kan blijven;) kortom ik ben het effe beu:D:D:D:) aan de andere kant geniet ik nog maar van dat heerlijke getrap, het eruitzien als een kamerolifant, de buurman die zo een zwak heeft voor zwangere vrouwen ( moet ie iedere keer zeggen);) de belangstelling etc etc etc... wat wil ik nou eigenlijk he:( weet het ook niet.. ben het iig even kwijt

ps mn banner klopt niet. ik ben 32 weken maandag;)

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    de laatste lootjes..... ;) nog ffies meis hou het doel voor ogen!!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb jij het bij deze ook veel erger als bij die andere 2? Hier tenminste wel, ben zo klaar met zwanger zijn..

Sterkte meid!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow wat mekker ik nou:):):) als er iemand mag klagen ben jij het wel:D jeetje meid die kleine van jou heeft het veel te goed daarbinnen. ja sowieso is het nu erger als met de tweede;)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb wat afgeklaagd/gejankt/gezeikt afgelopen dagen hoor.. mijn klaagpot is nu leeg en mag niet meer :D

Nee voel me wel lekker vandaag en het einde is echt in zicht dus het scheelt. ;)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

girllllPOWER!!!!!!:) maandag dan! heerlijk joh. eindelijk baklava met muisjes.lekker!

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik zei al tegen mijn vriend: 32 weken is wel een goede lengte voor een zwangerschap. De gemiddelde vrouw begint het nu echt zwaar te krijgen.

Hier ben ik er ook af en toe echt klaar mee. vooral wanneer ik kan uitslapen maar al om 7u wakker word omdat ik zo'n zeer aan mijn heupen heb.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

helemaal mee eens:)

9. jackb

jackb Actief lid

30 mrt 2011
    118
    0
    16
    heerlijk ff mekken....ik ben het ook zooooooooooooo zat...maar we moeten nog ff.....ben dat gekots,jezelf niet zijn..bla bla bla meer dan zat...wil gewoon mezelf weer zijn....DUS HEEL BEGRIJPEND!!! sucses xx jacky

10. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Van mij mag je lekker mauwen hoor!! Het is best een aanslag op je lichaam en eist op een gegeven moment zijn tol. Bij mijn 1e zwangerschap werd ik het pas beu bij 37, dus dat valt wel mee.

Heeeeeel veeel sterkte. Probeer positief te blijven, al lucht het wel lekker op om af en toe gewoon een potje te zeuren! Mag best!

Deel Deze Pagina