Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snoopy1983, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hihi wat goed om te lezen dat zoveel meiden zich hebben aangemeld!!
    Ik had net ook een topic hier over gestart, maar zag nu net pas dat er al eentje was aangemaakt ;)

Over de kans op een miskraam en dan moeten stoppen met MvM:

Ik heb die afweging ook gemaakt. Ik heb zelf nogal wat Pregnylspuitjes er door heen gejast en ik vond dat ik moest meedoen!! Vanaf het vroegste moment tot aan het einde. Ik had zoiets van dat mocht het misgaan, dan had ik hopelijk toch tenminste een half Pregnyltje bij elkaar geplast!!

Mijn zwangerschap is bijna misgegaan en ik wilde toen eigenlijk mijn plasje niet meer opvangen, maar toen bedacht ik me: zo kon ik mijn plas goed bestuderen :) in de litermaat. Dus zelfs toen ben ik doorgegaan met opvangen... En gelukkig... Ik bleef zwanger en heb geen enge dingen opgevangen in mijn litermaat.

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Haha als het van de zwangerschap is is het idd goed:D Laat dat kleintje maar lekker groeien!!

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    1e zwangerschap ook mee gedaan.
    Was wel blij toen t er op zat :D.

Mocht ik nu weer zwanger raken dan wacht ik tot 6 weken (1e echo i.v.m. eug's) en daana, als alles goed zit, ga ik los hoor :). Als iemand kan zeiken ben ik het wel :p.

Op mijn werk heb ik bij de 1e niet geplast. Zou ik bij een eventuele volgende zwangerschap ook niet doen. Maar hé, al plas je maar 2 flessen per week vol, zijn er toch weer 2 toch?

Pee girls...pee!

x

4. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Hoi, ik doe ook mee, sinds de 8e week. Wat ik me wel afvroeg, het is toch ook synthetisch te maken? Dus waarom zo 'omslachtig'? Mijn zus heeft ook hulp nodig gehad, dus doe het graag hoor, maar vroeg het me zomaar af. Iemand die het weet??

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik doe ook mee met Moeders voor Moeders.
    Ik heb zelf ook de pregnyl nodig gehad en ik ben zooo dankbaar dat ik zwanger mag zijn, dat ik uiteraard meedoe!!
    Ik zal het in het forum waar ik schrijf ook nog even onder de aandacht brengen.

Ik hoorde van de consulente van MvM dat in december een tekort was ik zelf zat toen ook in de MMM. Dus ik heb echt geluk gehad.:)

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik wist eerst dus ook helemaal niet dat er een vervangend middel voor was. Ben ook wel benieuwd wat het verschil nu is.

7. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    ik heb zoiezo de 10 volle weken mee gedaan en ik wou dat ik het nog langer mocht doen hahaha! ik maakte er iedere week een wedstrijd van om alle kannen vol te krijgen en dat lukte 9 van de 10 keer nog ook hahaa ik was in iedere geval fanatiek er mee bezig.
    jammer dat het niet heel de zwangerschap kan door laten gaan ik had het met alle plezier willen doen

groetjes

8. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb bij me 3e zwangerschap ook meegedaan, het werden er alleen helaas 2 flessen in de week, omdat ik zooooooooo misselijk was, amper plaste en als ik had geplast werd ik naar van de lucht die er in die flessen zit. Dus heb me steentje wel 10 weken lang bijgedragen alleen niet volledig. Voelde me wel schuldig maar de vrouw van MvM zei ook alle beetjes helpen, we zijn allang blij dat je mee doet!

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Idd wat maakt het uit alles helpt mee:)

10. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig! Dat jullie allemaal meedoen aanmvm. Ik hoorde gisteren van iemand dat zij geen pregnyl kon krijgen in de apotheek, zij zit ook in de mmm net als ik. Ik bezoek even geen ziekenhuis maar ik schrok toch heel erg. Ze kon over 2 weken een spuit komen halen. Nou misschien weten sommige niet dat over 2 weken het grote kans is dat dat te laat is en dat je dus een ronde voor niets andere spuiten wel gezet hebt! Weer een teleurstelling dus. Ze kreeg hem nu gelukkig via een andere apotheek enkele dagen later! Maak vooral reclame!!!!!!

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Even omhoog weer!

12. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    ik doe mee hoor!
    ga vanmiddag de flessen wisselen :D

13. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee, we kennen iemand die het nodig heeft gehad waardoor je misschien nog wel meer motivatie krijgt!

maar verder vind ik t verschrikkelijk, wordt zooo misselijk van de lucht uit die flessen! maar goed, als je er iemand blij mee kan maken, t is voor het goede doel!

14. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ben er sinds een week weer klaar mee en daar niet rouwig om. Maar heb het met liefde gedaan, vind het echt een kleine moeite!

15. Lisa1

Lisa1 Actief lid

15 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al druk aan het plassen :)
    Nog 3 weken en dan heb ik de 10 weken vol geplast.
    Bij een volgende zou ik het zo weer doen.
    Een kleine moeite voor (hopelijk) een groot plezier voor een ander!

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik ga zeker meedoen, heb het bij de 1e ook gedaan.
    Moet me nog even aanmelden :)

17. Nicklebackk

19 dec 2011
    73
    0
    0
    Huishouder
    Brabant
    Ik wil ook graag meedoen, maar ik kwam er te laat achter. Tot aan de hoeveel weken kan je 'meedoen'?

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    volgens mij is het van week 6 t/m week 16 en kun je je opgeven tot de 11e week

19. Nicklebackk

19 dec 2011
    73
    0
    0
    Huishouder
    Brabant
    Okee, helaas net te laat. Ben net 12 weken.

20. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ik doe ook mee, afgelopen maandag de eerste lading flessen geleverd :) En nu ik fftjes ziek ben (valt mee gelukkig) zullen ze wel blij met me zijn, ik vul zowat een hele fles per dag XD :D

Deel Deze Pagina