Vind ik ook.. why not Ik heb het geluk dat ik snel zwanger ben geraakt, dus waarom dan niet wat terugdoen. Kleine moeite om mijn plasje op te vangen waarmee ik dan weer heel veel vrouwen kan helpen! Wel pas over 9 maanden vertelde de consulente me, het duurt lang voordat pregnyl gemaakt is. Maar toch!
Duurt dat 9 maand joh? Pff, da duurt wel lang ja. Ik doe ook mee, maar ben toch stiekem blij dat ik over 3 weken weer normaal kan plassen haha.
Vanavond komen ze bij mij langs. Vorige keer heb ik tot vanaf 6 weken tot 10 weken meegedaan en toen kreeg ik een MA. Nu dus gewacht tot 10 weken want ik vond het toch erg heftig vorige keer, maar ga nu dus weer verder waar ik vorige keer gebleven ben. Al met al maak ik dan toch de hele termijn vol Over de synthetische variant: MvM vertelde mij dat dit medicijn uiteraard duurder is maar ook voor veel meer bijwerkingen zorgt bij vrouwen dan natuurlijk HCG.
Jullie zijn echt geweldig! Bdankt dat jullie meedoen! De normale pregnyl is al niet mijn vriend, het een vervelende spuit! Je voelt hem erg goed, gelukkig hoefde ik er maar 1 van te spuiten! De andere pregnyl nog niets over gehoord maar als die vervelender is hoop ik dat veel meiden de moeite nemen te plassen in de blauwe kannen! Ik zou het zo graag willen, dat betekent een zwangerschap!
Ik doe ook mee! Vorige zwangerschap ook mee gedaan! Ik doe nu al mee vanaf dat ik 6 weken was, dus ik heb nog even te gaan...maar heb het er graag voor over
wanneer is t handig om hier mee te beginnen ? ik wacht inderdaad ook t liefst tot 9 of 10 weken.. ben nu nog zo onzeker.. maar wil ook graag andere helpen
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik me wat later opgegeven, maar nog een week of 7-8 mee kunnen doen. Bij deze zwangerschap was ik er lekker vroeg bij, de mvm-mevrouw was al op bezoek voordat ik 6 weken zwanger was. Ik moest de vragenlijst invullen en de eerste vraag is of je ooit een bloedtransfusie hebt gehad.. Eh, ja dus.. Na de bevalling van de eerste. Helaas mag ik dus niet meer meedoen, en was de mvm-mevrouw voor niks gekomen..
Je kan van 6 tot 16 weken meedoen.. hoe langer je meedoet, hoe meer mensen je ermee helpt En je kan altijd meedoen, idd als je een miskraam krijgt moet je het wel aangeven, maar toch.
alle drie keren mee gedaan de volle 10 weken!!! kleine moeite toch en je helpt vele vrouwen!!!!!!!!!! weten jullie dat het alweer goed verkrijgbaar is?? ik schrok ervan dat het even niet leverbaar was