Aangezien wij een hele grote vriendengroep hebben, gaan we niet bij iedereen persoonlijk langs als we ons goede nieuws willen vertellen. Vandaar dat we een aantal mensen een sms zullen gaan sturen.. Op die manier weet iedereen het toch op hetzelfde moment. Hebben we met onze verloving ook zo gedaan. Heb allerlei websites al gelezen, maar nergens wat leuks voor onze eerste uk. Weet iemand nog een leuke (originele) tekst daarvoor?
Ik heb 2 sms'jes gestuurd: Komen jullie ook in oktober beschuit met muisjes eten? De precieze datum laat ik jullie nog wel ff weten!! En. Het is nog even wachten, Maar in oktober mogen wij ons tweede wonder verwachten!!
Wij hebben onze zoon een shirt aan getrokken met Stoer ik word grote broer en daar een foto van gemaakt. Die hebben we naar een aantal mensen verstuurd. Maar gezien het jullie eerste is kan dit niet Je hebt wel leuke shirts voor mannen waarop staat dat ze papa worden. misschien kan je met zoiets leuks doen.
Gewoon zelf iets bedenken en opschrijven. Die rijmpjes en trucjes met foto's en plaatjes vind ik persoonlijk allemaal tenenkrommend. Ik denk dan altijd: nou, die hebben er echt lekker over nagedacht. NOT! Bovendien: het gaat om de boodschap, waarom zou je die verhullen? Maargoed, ik ben meer van de zakelijke... Maar anders als opties: echofoto op de sms, uitnodigen voor een etentje/ borrel met z'n drietjes, foto van een wieg met de mededeling: wat denk he, deze kopen, sms met de vraag: wat vind jij, kunnen we de babykamer groen verven? Vraag of ze over een poosje willen helpen met een kleine verbouwing, dat soort werk... Succes!
Ik heb alleen een heel goede vriendin van me, die ik weinig zie toen een sms gestuurd met "Waar moet jij aan denken als ik zeg 9 weken en 4 dagen?" Ze belde me meteen gillend op! Haha, voor de rest zou ik zelf gewoon iets doen zonder rijmpje oid maar in de richting van "Wij willen graag laten weten dat we dan en dan een kindje verwachten"
zag wel een leuk geboorte kaartje met een tekstje.. miss vind je dat wel leuk.. iets van.... PAS OP!!!...(aankomend)gewijzigde gezinssituatie! miss vind je dan nog iets leuks om erna te typen.. ben verder nooit zo crea bea met dit soort dingen hihih succes