Ik doe ook mee! Heb zelf 5 pogingen IUI gehad waarvan ik 2x gebruik heb moeten maken van Ovitrelle ipv Pregnyl omdat het op dat moment niet beschikbaar was! De 5e poging (met ovitrelle overigens) was raak en wist al meteen dat ik mee wilde doen. Afgelopen donderdag gesprek gehad met MvM en ook zo'n mooie duidelijke test als Zonnestraal! Ben aan mijn 4e dag bezig nu en het is echt een kleine moeite! Hopelijk gaat het straks met een dikkere buik ook nog zo makkelijk
Ik heb ook even de echo afgewacht maar na een goede echo heb ik me ook gauw opgegeven. Morgenmiddag komen ze langs voor de test en de eerste flessen. xxx
Hier ook meegedaan, we hebben het de andere kinderen vroeg verteld, anders was het erg lastig gegaan. Vond het geen grote moeite, alleen s nachts vergat ik het nog wel eens als ik slaapdronken op t toilet zat en dacht, ohhh nee, daar gaat misschien wel een kidje voor een ander! hormonen........ Gelukkig was mijn consulente heel relaxed, meid, elke druppel zijn we blij mee. Eva
Dankje Sas. Ik heb me zojuist aangemeld. Ik zie ook in mijn directe omgeving hoveel moeite sommigen doen om zwanger te mogen raken. Als ik ze daarbij kan helpen dan doe ik dat graag, en ja de "problemen" waar ik mee zit (hoe verborgen houden etc.) wegen natuurlijk niet op tegen het geluk dat ik al die vrouwen (en hun mannen) gun... Ben benieuwd wat mijn vriend ervan gaat zeggen, die is er niet zo'n voorstander van. Puur principieel, hij heeft ook gehoord dat pregny verkocht word aan bodybuilders of fabrikanten van afslankmiddelen.
@ Juliaa, ja dat klopt,maar dat gaat om een heel klein percentage. Mijn visie is dat je er mensen gelukkig mee kunt maken, en dat het overgrote deel gaat om vrouwen die zwanger willen worden.... dus ik blijf erbij: meedoen! Hier net consulente op bezoek gehad, ik mag vanaf morgen mee gaan doen! : )
@Sas: oh wauw Sas vanaf morgen. Mij is gezegd aan de telefoon dat het vanaf 6 weken mag. Ik zal het morgen horen.
Ik heb deze zwangerschap ook meegedaan. Wij hebben vrienden waarbij het niet lukt zwanger te worden. Ik zie het alsof ik het dan een soort van voor hen doe. Mijn volgende zwangerschap (als die er mag komen natuurlijk) doe ik weer mee, mits de flessen dan bij me thuis opgehaald worden. Hier moest ik ze wegbrengen, maar wij verhuizen straks naar een andere regio. Dus als ze ze daar wel ophalen, doe ik weer mee!
Ik heb me ook ingeschreven bij Moeders voor Moeders vanaf het begin. Ik ben blij dat ik ook kan helpen.
Dat is absoluut niet waar hoor Maar als je daarover twijfels hebt en gerust gesteld wil worden moet je dit gewoon even met je consulente overleggen. Ik heb ook meegedaan, vond het echt een kleine moeite.
Die dame is hier net geweest. Wist je dat er maar 1 pregnyl injectie gemaakt kan worden van 10 weken lang iedere dag de flessen vol plassen? Dus allemaal flink plassen!!! Zie hier de foto: ik ben weer blij
Serieus maar 1 injectie? God dan hadden we van mijn gezeik niet eens een halve kunnen maken. Dat wist ik helemaal niet. Maar gefeliciteerd fleur!
Vanavond komt iemand van MvM. Ik moest vanochtend dus al urine opvangen en bewaren voor vanavond. Moet ik dit in de koelkast bewaren of niet? Zo ja, moet het er dan een uur van te voren uit....??? Ik weet het niet.
Ik had het niet in de koelkast gezet. Gewoon afgedekt op ut aanrecht buiten het bereik van zon licht in een hoekje neer gezet. Ging prima hoor had 2 dikke vette strepen
Ik heb gewoon toen ze er savonds half 8 was, een plasje uitgeperst..haha ik was totaal vergeten dat ze zou komen en stond heerlijk te douchen op het gemakje met ons zoontje.. Keurig 2 vette strepen. Ik was al 10 weken eer ik begon hoor. Puur voor mezelf. Ik durfde niet na al mijn missed abortions.
Bij mij komen ze vanavond langs! Vind het een enorm goed initiatief! Ik doe straks als ik thuiskom van mijn werk gewoon een plasje Hoop zo op 2 mooie strepen straks!!
Ja dat is mij dus ook verteld, geen idee wat er van waar is. Ik mag het weekend voor het laatst de flessen in leveren, heb de 10 weken er netjes op zitten!
Hartstikke goed . Principes hebben is tuurlijk prima, maar niet ten kosten van iets véél belangrijkers. Je helpt er ook vrouwen mee die héél graag ook mama willen zijn en dat is toch mooi. Het is toch een kleine moeite voor een onbeschrijvelijk wonder. En die weken zijn zo voorbij hoor, vond ik iig wel. Voor je het weet ben je al 16 weken en mag je weer stoppen.
Ik lees hier wel veel verschillende berichten. Ik doe sinds gisteren mee. Tegen mij werd gezegd dat je absoluut NIET voor je 6e week mag meedoen (de consulent die dit wel laat doen is echt verkeerd bezig), zo werd mij verteld). En dat je meerdere vrouwen helpt met zwanger worden, niet dat je slechts 1 spuit pregnyl bij elkaar plast. Op de website van MvM wordt overigens vermeld dat je meerdere paren helpt zwanger te raken... xxx Kweenie
Gisteren aangemeld en ze komt vanavond al langs!! Moet nog urine opvangen, veel gedronken vandaag, dus ben heel benieuwd of ie donker genoeg is. Ik heb er niet echt bij stil gestaan
Hier ook aan MvM. Zelf was ik gelukkig heel snel zwanger, maar ik heb ook vriendinnen waar het allemaal niet zo makkelijk ging. Overigens lever ik blijkbaar ook niet veel op. Omdat ik de hele dag werk ben ik al blij met vier of vijf gevulde flessen. Wie het kleine niet eert zullen we dan maar zeggen .