moeders voor moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door poohbear226, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Helaas in het Noorden kan het niet....had het ontzettend graag gedaan.
    Heb me wel stug aangemeld hoor...maar kreeg bericht dat het niet kon.
    Ik wilde toch laten weten dat de vraag hier wel is ;)

2. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik ben natuurlijk nog niet zwanger, maar wanneer ik het word dan meld ik me aan.
    Op de site van Moeders voor Moeders staat dat sommige vrouwen geen urine kunnen afstaan. In welke gevallen is dit zo? Ik heb vorige jaar bijvoorbeeld een bloedtransfusie ondergaan en ik mag nu geen bloed meer doneren.

3. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Ook ik doe mee...vrijdag komt ze langs!

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    ik heb 3x 10 weken meegedaan en zou het een volgende keer weer doen.

5. augustus

augustus Niet meer actief

De eerste keer heb ik me geen eens aan kunnen melden...Tweede keer wel 2 weken mee kunnen doen...Hopelijk volgt de derde keer snel dat ik weer mee mag doen..

(@ Yake Volgensmij mag je alleen niet mee doen als je lange tijd in Engeland heb gewoond ivm de gekke koeien ziekte...)

6. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Ik woon in Groningen en mocht ik zwanger raken, zou ik ook graag mee willen doen. Ik kwam er laatst ook achter dat zo'n beetje het hele Noorden van het land niet mee kan doen, helaas.

Dit kwam ik nog tegen op hun site:

Wordt het hCG-hormoon nog ergens anders voor gebruikt?

De geneesmiddelen die van het hCG-hormoon worden gemaakt,
    zijn uitsluitend ontwikkeld en goedgekeurd voor de behandeling van onvruchtbaarheid. Een zeer gering percentage van deze geneesmiddelen wordt echter oneigenlijk gebruikt voor andere doeleinden,
    zoals afslankkuren. Moeders voor Moeders distantieert zich met nadruk van dit oneigenlijk gebruik. Afgezien van het feit dat het hCG-hormoon niet werkt als afslankmiddel wordt de urine niet voor dit doel ingezameld.

Deel Deze Pagina