moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mirpat87, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Hm.. Geen rekening gehouden met de "geurtjes"... haha.. Nouja..

Hier komt trouwens wel een bus langs om de kratten op te halen... Heel de straat weet dus strax dat we zwanger zijn!:)

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    De geur is niet te harden maar is inderdaad GEEN REDEN om NIET mee te doen. Ik doe dus, ondanks de smerige geur waar ik ongetwijfeld weer over zal gaan klagen, absoluut weer mee.

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nee joh! Bij mij kwam er gewoon een standaard anoniem DHL-busje.

En wat betreft de schaarste: ik moest ook stad en land af. Toen ik eindelijk de hand wist te leggen op de laatste Ovitrelle in de hele provincie, was het ook alsof ik goud in handen had!

4. tulip

tulip Niet meer actief

judith, nou ik doe gewoon mee, maar vind dat ik best mag klagen over die lucht;)

5. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha ja klagen mag af en toe best toch, als we maar piesen. :D
    Goed bezig allemaal. ;)

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Heb ook 2 keer van 6 tot 16 weken meegedaan. Ik gun iedereen een kindje, en dit is mijn bijdragen voor hen die er extra moeite voor moeten doen! :)

7. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Ook ik heb meegedaan, vandaag zijn de laatste kannen opgehaald. Het was de 2e keer dat ik meedeed, en vindt het echt geen moeite. De instructrice heeft mij verteld dat als je last hebt van het luchtje je de kannen gewoon een half uurtje open buiten kan zetten, dan is het weg. Persoonlijk heb ik geen last van het luchtje wat het conserveringsmiddel heeft, en het plassen is een kleine moeite! Ik heb het gedaan met 2 vriendinnen in m'n achterhoofd die Pregnyl nodig hadden om zwanger te worden....

8. Alf

Alf Niet meer actief

Judith, ik ben ook echt blij dat ik zonder pregnyl zwanger ben geworden. En ik weet door vrouwen om me heen wat het inhoudt om om pregnyl te moeten vechten. Ik doe daarom met liefde mee..!
    Maar die potten vallen gewoon niet mee als je misselijk bent.

PS de vrouwen die klagen, doen dus al mee ;) Laat ons lekker klagen joh.. :p

Ik zeg: Hoe meer MvM-ers, hoe beter!!

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik doe mee omdat ik me anders mega schuldig voel :) ik voel me dan zoooo lullig dat ik een ander niet help, terwijl het een kleine moeite is en alleen kan met HCG hormoon

als niemand meedeed kon de hele MMM wel sluiten, toch??

bij de eerste heb ik ook meegedaan.
    ik vind het echt klote om elke keer in die kan te piesen, en vind er geen reet aan, maar doe het puur en alleen voor m'n medemens :p ben ook blij als de 8 weken die ik nog moet om zijn :p maar ik heb gehoord van de informatrice dat je met 1x meedoen zeker 15-20 behandelingen bij elkaar hebt geplast in die 10 weken tijd die ik meedoe

en als je misselijk bent: in de kan plassen, je adem inhouden als je de bus open draait, urine erin gieten, deksel erop, en weer doorademen. werkt hier prima :p

10. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Om 10.30u komt de instructrice en gaan we horen of ik goed gekeurd ben om mee te doen.
    Ben benieuwd.

11. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik doe ook gezellig mee hoor, wel maar 8 weekjes, want week 15 en 16 zijn we op vakantie, en sleep die potten niet mee naar de camping in Frankrijk, haha.

Ik heb vooral last van de geur als er al urine in de pot zit. Die sterke lucht van de conserveringsmiddelen hou ik wel vol.
    En 's-nachts is voor mij moeilijk. Ik heb hele slechte ogen, overdag lenzen in, en doe 's-nachts niet mijn bril op want dan ben ik meteen wakker. Ook het licht doe ik niet aan. Ik zit dus, in het donker, bijna blind, met die opvangbak en emmer te kloten, haha, ben verbaasd dat het nog nooit fout gegaan is.

Maar we blijven stug Pregnyl bij elkaar pissen :) Ik hoop dat mijn bijdrage bij iemand een heel mooi kindje mag helpen verwekken!

We pissen en klagen door!!!

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Misschien moeten ze een paar neusvriendelijke wasknijpers bij die potten meeleveren?!:D

13. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Vanavond komt die dame bij mijn vriend thuis voor een intake.
    Ik ben in alles een donor dus ook dit. Tevens wordt de urine gebracht naar MSD in Haarlem. Dit is een klant van mijn werk waardoor ik er dus voor zorg dat wij er personeel kwijt kunnen.
    Ik ben blij als ik mensen erbij kan helpen.

Ik heb alleen last van ochtendmisselijkheid en ben dus bang voor die geur in de potten. Maarja komt vast wel weer goed. Vinger op de neus en gaan..

14. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Instructrice is vanochtend langs geweest en alles is oke.
    Bij de test die ze doen 2 dikke vette strepen te zien (ook altijd fijn ;) )
    Vanaf volgnde week maandag komen ze de potten brengen.

@Saartje1982 Ik zie t al helemaal voor me midden in de nacht. :D

Deel Deze Pagina