Ik ben nog geen eens zwanger maar ik weet al wel zeker dat ik mee wil doen met moeders voor moeders. Heb zelfs al contact met ze gehad en ze komen het hier gewoon aan huis ophalen.
Ik doe ook mee, dat is wel het minste wat ik voor andere vrouwen die dat nodig hebben kan doen. Ik begreep dat er een olympisch zwembad vol urine nodig is voor 1kg pregnyl daar schrok ik wel van
ik ben van België. Roeselare ( half uurtje van de kust) ...ik veronderstel dat dit voor mij niet makkelijk is om aan mee te doen
@Natasha: Dat is zeker een uur rijden voor je in een NL stad bent, denk ik? Aangezien je de kannen dan elke week moet wegbrengen, lijkt me dat wel een hele tijdrovende en kostbare bezigheid! @Piekie: Ik ga eerst zitten en dan houd ik de kan gewoon vast, een beetje schuin tussen / onder m'n benen. Dat gaat bij mij prima.
Succes meid..!! Moeders voor moeders is top..!! Met de eerste ook meegedaan.. hoop als er eventueel een tweede komt ook weer mee te doen.!! Kleine moeite groot gebaar.
Tupp, gisteren contact gehad met moeders voor moeders (wat een lieve, vriendelijke mensen!!). Er is een ophaalpunt op een klein uurtje rijden van thuis (wel helemaal de andere kant uit tov mijn werk), maar... Ik ben al 13 weken en kan me dus niet meer aanmelden.... Vind het oprecht balen; wilde zo mijn steentje bijdragen... Maar, ik noteer het voor een eventuele volgende zwangerschap! Dank je voor de moeite! Vind het balen dat ik er net een week te laat mee ben... Bedankt en, veel liefs!
Ik doe ook mee!! Wil nog ff zeggen dat er nog een voordeel is. je trekt minder de wc door dus dat scheelt weer een beetje geld en is goed voor het milieu
@Fieneke; jammer! Ik heb net goed op je banner gelet, want dan had ik het kunnen zeggen tegen je. @Samba: Ja, daar doen we het toch allemaal voor hè; die enorme besparing op de waterkosten. Haha. (Ik trek trouwens nog steeds door, vanwege wc-papier)
@ Tupp; bedankt voor de tip, suf dat ik dat zelf niet heb bedacht! Ik ga het proberen, want zo hangen/staan is echt niet fijn. Hier trek ik ook gewoon door vanwege het papier.
ik ben ook al een paar weken urine aan het leveren en vind het zeker een goede actie om een ander te helpen.
Ik ga ook meedoen volgende week een afspraak met de dame van MvM. Ben benieuwd. Vind t vanzelfsprekend om mee te doen, kleine moeite, groot plezier.