Dames, even iets anders voor de dames die thuis of kraamhotel gaan bevallen de verloskundigen van mijn kwam met iets namelijk dat ze vanaf juli ook pijnstillers mogen toedienen bij de kraamvrouw . ze gaf mijn artikel ook door wat in de krant staat ik heb het even op gezocht hier de link Lachgas en waterprikken bij bevalling - VROUW Ouder & Kind | Tips en adviezen over opvoeding en ouderschap [Ouder & Kind]
Ik had het idd gelezen! Maar wat ik me af vraag is hoe het dan zit met je verzekering.. Als ik de prijzen zie dan wordt ik daar niet vrolijk van!
Wat een uitkomst!! helaas mag ik van me vriend niet meer thuis bevallen hahaha. anders had ik het zeker in overweging genomen.. maar wat een prijzen zeg!! Ruggenprik gewoon 2500 euro??!!
alleen betaal je een ruggeprik in het ziekenhuis echt niet zelf natuurlijk.. hoe zit dat hier mee??? Ik zou toch liever in het ziekenhuis zijn als je voor pijnbestrijding kiest omdat het altijd risico's met zich meebrengt. Zelf heb ik tijdens de laatste twee uur van mijn bevalling een pijnpompje gehad met remifentanil. Dat is een pijnstiller die alleen die bovenste toppen van de pijn haalt, en dat beviel me erg goed!
Ik had ook op remifentanil gehoopt, maar nu blijkt dat ze dat in mijn ziekenhuis niet gebruiken omdat ze niet voldoende bewezen achten dat het geen schadelijke gevolgen heeft.
Echt waar??! Ik dacht dat dat gewoon in ieder ziekenhuis mogelijk was! Ik heb het ook gehad bij de eerste en zou er zo weer voor kiezen als ik veel pijn heb.. Een ruggenprik lijkt me echt helemaal niks....
Ja dat dacht ik dus ook, maar toen ik me in ging lezen kwam ik dit tegen: academisch ziekenhuis Maastricht - Pijnstilling tijdens de bevalling Die andere vormen van pijnstilling lijken me echt helemaal niks, vooral die pethidine niet.
Nee zeker niet! Ik kende die pethidine niet eens.. Zal eens op de site van mijn ziekenhuis kijken wat ze allemaal hebben...
dit gaat er om vooral dat als je thuis of kraamhotel bevalt voor heen hadden ze geen pijnstillers dat was als je alleen in ziekenhuis bevalde