Hi meiden, Het lijkt mij leuk om strakkies voor die kleine een leuk armbandje te kopen met haar naam erop. Vanaf wanneer kan dat en waar moet ik opletten of rekening mee houden?
zodra het geboren is ken je het armbandje gewoon om doen, en meestal passen ze altijd (eerder te groot dan te klein)
Hier gekregen bij beide kids in de kraamweek en gelijk om gedaan. Voor deze baby heeft mijn man er ook alweer 1 klaar liggen
Heb er al 1 laten maken, zo eentje met een naamplaatje. Ik zie wel wanneer de kleine man hem om kan, maar ik zag hem liggen en moest en zou hem kopen..
Onze dochter heeft een bedel armbandje. Deze paste ze na haar eerste verjaardag. En eerder hadden wij hem ook nog niet omgedaan. Zo'n plaatjes armband kan wel eerder. Hier zitten verder geen kleine of losse onderdelen aan.
Mijn dochter was rond 1 jaar dat ze het armbanndje kreeg van mijn vriend. Duur ding zeg! Goud en witgoud, heel mooi. Ze heeft een zilvere en witgoude maar nu bijna niet om omdat ze hem op de creche weer afdoen -_- Neem aan dat de 2de er ook 1 krijgt