ik doe alvanaf week 6 mee...ze hebben net de bussen weer omgeruild. ik ben ook zwanger geworden van het hormoon...daar worden spuiten gemaakt en die krijg je dan als je eitje groot genoeg is om het eitje te laten springen.
Wow wat fantastich dat er zoveel mensen aan meedoen! nu nog doorzetten he? Ik vind het wel een gedoe om in zo'n litermaatje te plassen. Iemand nog praktische tips? Ik zit op de rand en als het ware bovenop dat ding, maar die randen die snijden dan zo.. Ik wil niet zeuren hoor, als het niet anders kan doe ik het 10 weken op deze manier, maar je weet maar nooit hoe vindingrijk jullie zijn!
gister is de consulente geweest voor moeders voor moeders en het was een fijn gesprek. zij was het voorbeeld van waar wij het voor doen. zij had toevallig eergisteren 2 embryo's teruggeplaatst gekregen omdat het spontaan niet wilde lukken. dus de komende drie weken even met zijn allen hard duimen voor haar. mijn hcg test was goed dus ik mocht met vijf weken al opvangen.super
Ik heb ook meegedaan aan Moeders voor Moeders al hebben ze niet erg veel aan me gehad Onze zwangerschap was ongepland (let op, zeg dus geen ongewenst ) en ik heb me vrij snel daarna aangemeld voor MvM. Ik bleek echter alweer een maandje verder te zijn omdat ik een maand gewoon een bloeding heb gehad. Dus kort meegedaan maar ik ben er blij om dat ik in ieder geval een beetje heb kunnen helpen.
ik heb ook mee gedaan. maar dat van kleine moeite ging voor mij niet op hoor. Ik vond het een hele zware kost, ben sinds een week misselijk af en die groene kannen en me eigen urine werkte niet mee tegen me misselijkheid. Ik ben een week eerder gestopt want trok het echt niet meer. maar ben wel blij dat ik heb meegedaan en dat ik andere vrouwen kon helpen
Zelf heb ik het erg hard nodig gehad maar in mijn provincie kon ik niet meedoen. Baalde daar stevig van! Vind het fijn steeds te lezen dat meiden zich aanmelden! Het is echt onmisbaar!
nee ik ben pas 5 weken zwanger en normaal mag je pas beginnen met 6 weken omdat dan de hcg hoog genoeg is om er uit te halen. maar ik teste goed. Dus mocht ik al gaan sparen
Oh dat is super Belga! Wat een gepruts trouwens he met die kannen! maar we gaan er voor. Wij zijn dan zeker precies evenlang zwanger. Wat is jouw uitgerekende datum? de mijn 30jan.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er wel een aantal weken aan meegewerkt, tot aan mijn miskraam bij 10 weken. Nu ben ik weer zwanger en nu heb ik niet mee gedaan. Misschien egoistisch van mij, maar de angst dat het weer mis zou gaan was erg groot. Daarom wilde ik me zo min mogelijk met de zwangerschap bezig houden, mn de eerste weken. Daarom niet meegedaan, want dan ben toch je toch elke dag met je zwangerschap bezig en ik probeerde het juist een beetje over mij heen te laten komen. Ik weet dat het een erg goed doel is en ik heb ook respect voor alle aanstaande mama's die wel hun plasjes hiervoor inleveren. Toppie dames!
hoi pooh, ik ben 6 feb 2008 uitgeteld. het gepruts met de kannen vind ik wel meevallen alleen als ik net ergens op bezoek ben en je moet dan naar het toilet dan baal ik wel want ik ga die flessen niet meeslepen overal naartoe. ik ben allang blij dat we zo ook iets voor anderen kunnen betekenen
Ik heb vandaag ook mijn nieuwe potten weer gekregen. Ik vind het niet erg om te doen, maar 8 weken is al wel lang. Nog twee weken en dan is het voorbij. Je doet het voor een goed doel en dat is het belangrijkste.
Ik ben ook van de partij! Maandag avond krijg ik consulente op bezoek. Ben wel benieuwd wat ik me erbij voor moet stellen. Ik hoop dat ze er discreet mee om gaan. Ik zie mezelf namelijk nog niet met kannen urine sjouwen.