Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamary, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    maar die mama doos van Kruidvat... :confused:

tis gewoon een lachertje.. ze hadden zich de moeite kunnen besparen. volgens mij is de doos op zich duurder dan de inhoud...

ik kreeg gister een mailtje dat ik mn doos op mocht halen. ikke super enthousiast smorgens vroeg om 900 precies stond ik al voor de deur.. leverde mn uitgeprinte bon netjes in en had al snel een vrolijk roze gele mama doos in handen. even schoot het door me heen dat de doos een ietsie pietsie aan de lichte kant was... de prenatal doos moest ik echt met beide handen vasthouden.. maar dat kan de pret natuurlijk niet drukken.. ik kan me natuurlijk niet inhouden en ren naar het eerste de beste bankje op het plein om uitgebreid van mn mama doos te kunnen genieten.. de doos was bijna leeg!

inhoud:

1 difrax speen (toch leuk ik vind die speentjes zo schattig)
    1 testertje 50 ml natusan softwash bodywash
    2 kruidvat meegroei luiers
    1 friso kindervoeding opbergdoos..
    1 superflinterdun testertje mama borstencreme zwitsel 5 ml... nou daar is zelf mijn tepelhof te groot voor , laat staan dat ik het op twee borsten kan uitproberen...

ik weet dat het allemaal gratis is en iets is beter dan niets... maar ik had toch wel meer verwacht.. vooral na de etos en prenatal doos.. die waren echt te gek.. prenatal helemaal, die zat propvol leuke dingetjes en boekjes kortingen en zo.. wat is er misgegaan bij kruidvat? :oops: ben ik nu door en door verwend dat ik zulke hoge verwachtingen had... :( wat kregen jullie in de kruidvat doos.. misschien is er iets mis met de mijne en zijn ze de helft vergeten? kan natuurlijk ook... :evil:

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    mijn etos doos was ook belabberd hoor! hihi :)

zaten alleen boekjes in, een zwitsalprobeerdoos en luiers!

3. jane1984

jane1984 Actief lid

27 jul 2006
    115
    0
    0
    Hahahahaaha

Ooooo meid ik had precies het zelfde hahaha
    en nu ik dit zo lees moet ik zo verschrikkelijk lachen

het stelde echt inderdaad helemaal niks voor en ja zijn we dan verwend?

ze kunnen dan beter helemaal niets geven :rolleyes:

groetjes jane

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    etos doos zat nog minder in:
    3 boekjes (ouders van nu ,flair en nog 1) sooi reclame, pakje billendoekjes en 2 luiers

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Had je echt meer verwacht dan.... ;)
    Idd...gegeven paard verhaal.

6. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    :oops:

had ik ook gedacht.. hadden ze beter niets kunnen geven.. maar dat klinkt weer zo ondankbaar.. ik bedoel.. alle kleine beetjes helpen.. het viel alleen een beetje tegen.. ik vond mijn kraampakket van de ziekenfonds stukken interessanter.. daar kreeg ik tenminste nog een opbergdoos bij die ik later kan gebruiken en een luiertas.. tot nu toe vind ik de prenatal doos de leukste.. dus dames, vooral inschrijven voor prenatal doos.. als je nooit een mailtje krijgt van kruidvat, niet getreurd.. je mist niks... ;)

7. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Heb het mailtje van de week gehad, maar nog geen tijd gehad om de doos op te halen. Maar als het echt zo'n flutpakket is dan neem ik niet eens de moeite om door dat warme weer met mijn dikke pens die doos te gaan halen ;)
    Ok, het is gratis en heeeeel aardig van Kruidvat, maar je moet er natuurlijk wel wat aan hebben...

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    je heb 2 luiers hihi :)

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb hem nooit opgehaald. Ik had het mailtje meegenomen, maar ze hadden de doos niet meer. Echt op een onbeschofte manier werd me dat verteld. Omdat ik gehoord had wat er in zat heb ik het maar zo gelaten.

10. joyce

joyce Bekend lid

ik ga vandaag m'n prenetal doos ophalen :p

11. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Die is leuk! En er zit wel een heel pak luiers in, kijk daar heb je nog eens wat aan ;)

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Off-topic, maar Marilyn, hoe is het met jou? Had je mooie nieuwe foto's al gezien, groeit bij jou ook goed door he?!

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    De prenatal doos is helemaal :thumup: echt heel erg leuk en je hebt er wat aan (is zelf groter als toen bij mijn dochter)

Etos valt ook indd vies tegen, zwitsal opbergdoos, doekjes en bladen en een paar kortingsbonnen, en een speen met i love mama.

Als kruidvat indd zoooo tegenvalt haal ik m ook niet op, wat marilyn al zei
    quote:'Maar als het echt zo'n flutpakket is dan neem ik niet eens de moeite om door dat warme weer met mijn dikke pens die doos te gaan halen'!

Kunnen ze m in hun %$#*&^ douwen :)

jessica

14. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Auuch, zo klein is die doos nou ook weer niet hoor! :)

15. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dan is die zwitsal opberg doos er bij mij zeker uitgevallen ofzo want die had ik neit in me pakketje

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ach een gegeven paard mag je niet in de bek kijken dat is waar maar de etos vond ik toch wel knullig met hun doos.

Een proefverpakking voeding erin doen die voor een kindje van een paar maanden oud is en de t.h.t. was al verlopen voor deze spruit geboren gaat worden.
    Dan denk ik toch.... geef die voeding aan de kindjes in arme landen, hier is die zo de kliko in verdwenen.
    Doe er dan een kortingsbon ofzo bij voor de voeding, want dit vond ik toch wel geldverspelling en slecht voor het imago van de etos.

17. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik heb hem mijn vorige zwangerschap aangevraagd, maar nooit gekregen.. Toen ik m overnieuw wilde bestellen stond er. U heeft er al een aangevraagd. Deze zwangerschap ook een aangevraagd. Ben benieuwd of ik hem echt krijg. Ik heb trouwens gister mijn kraampakket al ontvangen?!?!

18. joyce

joyce Bekend lid

ha de prenatal doos was veel beter ja :p .

-bibi speentje
    - rompertje
    - pak new born luiers
    - voedingspotje met lepeltje
    - proef pakketjes van nutricia
    - een potje om de flesvoeding in mee te nemen.
    - klein potje sudocrem
    - extra drinkspeen van bibi
    - proefje van persil vloeibaar
    - babydoekjes + opbergdoos
    en boekjes en folders.

groetjes joyce

19. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Niet alleen een gegeven paard, maar ook iemand blij maken met een dooie mus is hier van toepassing.

ruim 3 jaar geleden kreeg ik de doos voor mijn dochter. Al in de winkel zeiden de medewerkers, verheug je niet te veel hoor, want de doos is niet voor niets zo licht...
    Thuis kwamen we erachter dat er geen woord gelogen was over de inhoud en ik was dan ook echt een beetje teleurgesteld.

3 dagen piekeren, 2 dagen balen en de 6e dag heb ik een e-mail gestuurd naar kruidvat waarin ik mijn hebberigheid als teleurstelling heb uitgelegd.
    Ik heb er wel een antwoord op gehad, wat niet eens standaard was. Er had dus echt iemand naar gekeken. Het antwoord was: Kruidvat is net gestart met het uitdelen van een mama-doos, op dit moment zijn er nog niet veel sponsors die meewerken aan de vulling van de doos, maar kruidvat had toch besloten om alvast iets te doen, in de hoop dat de inhoud zou groeien.

Erg weinig gegroeid dus in tussentijd.

Groet van Kiki

20. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    In mijn kruitvatdoos zaten zelfs geen luiers.
    Mocht ik nog een keer zwanger worden, meld ik me alleen aan voor de prenataldoos.

Deel Deze Pagina