Momenteel heb ik zomervakantie (docent SO) en mijn man ook, dus we hebben lekker van elkaar kunnen genieten, 6 weken lang. Na de vakantie moet ik nog 3 weken werken en dan heb ik zw verlof en om eerlijk te zijn kijk ik daar tegen op! Ik kan niet goed alleen zijn met mijn gedachtes, dus ik vroeg me af wat jullie van plan zijn om te doen, apart van schoonmaken enzo.
Ik heb veel gewandeld, heerlijk een frisse neus halen. Ook heb ik in mijn verlof de naaimachine gepakt en van mijn moeder geleerd hoe dat werkt. Daarna heb ik lakentjes gemaakt voor het ledikantje en slingers waar de namen al op stonden. Wij wisten het geslacht niet dus heb een meisje en jongetjes variant gemaakt. Zo konden wij ze na de geboorte direct ophangen
Off topic, wij zijn even ver en ons kindje heeft ook een SUA en ook ik heb over 3 weken verlof. Bijzonder
Ik doe niet veel Schoonmaken, laatste dingetjes kopen en regelen, rusten en heb een peuter van 2,5 rond lopen.. Dus dat scheelt denk ik ook al.. Nu is ze bij oma logeren is verveel ik me hahaha. Oh en ik ben geboortechocolade aan het maken.. KORTOM: niet veel bijzonders dus
ik kon er ook slecht tegen bij de eerste, maar ik had een heel plan gemaakt per week wat ik kon gaan doen. Dingen schoonmaken en opruimen, achterstallig onderhoud in huis, vriendinnen die ik kon bellen.. geboortekaartje maken.. dingen knutselen voor de baby.. bedankjes maken voor de kraamvisite.. traktatie voor op mn werk...om de dag een boodschapje doen in het winkelcentrum. Maar nu bij de 2e kan ik me er niet zoveel meer bij voorstellen, bij mn plan van toen.. het lijkt me nu heerlijk om 6 weken thuis te zitten bij mn zoontje!
ooh ja en een lijst van boeken die ik nog wou lezen, films die ik nog wou kijken... foto's van 4 jaar lang die ik nog moest uitzoeken en sorteren
Ik herken dat wel, niet goed alleen kunnen zijn met je gedachten. Als ik dagen alleen thuis zit heb ik er ook last van, Maar ik ben ook meestal te lui om van de bank af te komen Ik zou lekker kleertjes gaan wassen, voor zover het gaat je hoofd leeg wandelen, boeken lezen, films kijken...
dat komt straks vanzelf wel. ik zit nu sinds 2 weken al thuis ivm hoge bloeddruk en moet me echt rustig houden. heb 2 kindjes rondlopen en zie er eerlijk gezegd naar uit als de vakantie volgende week voorbij is. kan ik s middags even lekker op bed bijkomen haha (ben net zo'n oud wijf) het komt straks wel als je eenmaal vrij bent. ik ben begonnen met maskertjes uitgebreid in bad lekker relax dat soort dingen. boekje lezen series op tv kijken. en nu moet nog 15 weken en heb geen idee wat ik de komend eweken ga doen hangt er ook maar net vanaf hoe ik me voel.
Ha, ik heb hetzelfde berichtje gestuurd over je vraag over de groei van je kleine meid. Wij denken dus zo te zien ook hetzelfde
Ik zou een nieuwe serie moeten kijken, dat helpt ja. Ik heb alle afleveringen van Medium al gezien deze vakantie, maar misschien heeft iemand een tip?
Als je het niet erg vind om series van het internet te halen heb ik nog wel wat series die ik erg leuk vind. (Downloaden voor eigen gebruik mag is mij verteld) Warehouse 13 Orphan black (wel pas 1e seizoen) Dexter (ook in de winkel vergrijkgbaar) Mentalist White collar En nog veel meer.
Ik heb vroeger veel kinderverhalen geschreven en die hobby heb ik nu weer opgepakt. Verder heb ik mezelf met behulp van internet leren breien en ik ben nu bezig met een wikkeldeken voor Babymuis. Materialen zijn heel goedkoop te krijgen bij de Wibra en ik vond het ineens geweldig leuk. Ik zit op het moment al een tijdje zonder werk maar ik verveel me geen seconde. Gelukkig kan ik goed alleen zijn, dat scheelt wel denk ik.
Bij mij was het, koffie hier, thee daar, lekker wandelen, winkelen, poetsen, high tea, allemaal leuke dingen, binnen 2,5 week nadat mn verlof starte lag ik in zh met pre eclampsie..... Was nog niet 'klaar' voor mn gevoel. Kamer voor de beeb was wel af hoor, alles was gewassen enzo
Ondanks alle opties, die ik wel gedaan heb, poetsen, fotos's,wassen, koekjes ed bakken, verveel ik me nu wel......
bij de eerste heb ik veel series gekeken. Voor nu heb ik er ook weer een paar op mijn lijstje staan The carrie diaries hearthland hannibal american horror story grimm En mijn beste vriendinnetje heeft tegelijk met mij zwangerschapsverlof, dus kom helemaal goed