moeders voor moeders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieke1989, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb wel meegedaan met MvM vanaf 6 weken en mocht dus ook de 10 weken volmaken! Maar ik heb toen ik een week of 11/12 zwanger was, gebeld dat ik het niet meer trok. Ik was ook heel veel misselijk met elke keer spugen en ik hield het gewoon niet vol! (Uiteindelijk erg misselijk geweest tot 18 weken zwangerschap.) Ik heb toen ook voor mezelf gekozen, daar hebben ze echt wel begrip voor.

Ik weet op dit moment nog niet of ik het de volgende zwangerschap weer wil gaan proberen. Maar zoals je zegt: elke kan is er een!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb me aangemeld, misschien word ik misselijk maar wil het wel proberen! Wij zijn nu ook dankzij andere dames geholpen, ons wonder is ook via icsi nu gelukt..

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Wat leuk dat het gelukt is!gefeliciteerd!
    Dat is ook precies de reden waarom ik twijfelde.
    Ik heb met mn man afgesproken dat ik mee ga doen na de echo,dan ben ik als het goed is tussen de 6 en 8 weken.

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Voor mij was deze keuze logisch, hoe kan ik het niet doen terwijl er wel dames zijn geweest die het voor ons mogelijk hebben gemaakt! ;)

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb deze zwangerschap ook een aantal weken meegedaan tot ik de geur uit de containers niet meer trok.
    Ik werd er te misselijk van.

6. Stefania

Stefania Actief lid

21 dec 2012
    111
    0
    0
    Groningen
    Ik heb van week 7 tot week 13 meegedaan met MvM maar heb toen moeten stoppen. Van vocht drinken met name water ging ik binnen 2min weer over mn nek, hierdoor plaste ik bijna niet. Het duurde op een gegeven moment bijna 2weken voor ik een krat eindelijk vol had dus dat werkte niet.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb vandaag mijn laatste dag :D
    Maar ben wel blij dat het erop zit hoor...

8. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Hier alle 3 de zwangerschappen meegedaan aan MvM. Was na die 10 weken wel blij om te 'mogen' stoppen, was het gedoe 's nachts vooral zat, met spoelen van die witte kannen.

Ben alle 3 de keren onwijs misselijk geweest maar heb werkelijk nooit last gehad van de zogenaamd stinkende geur uit die kannen....

Maar als je t wel vind stinken hou je toch ff je adem in ;)

Deel Deze Pagina