Na hoeveel dagen krijg je en echo?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rosi, 1 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Hallo, weten jullie na hoeveel dagen na de clomid pillen je in het ziekenhuis wordt verwacht voor een echo?

Ik word 10 dagen naar mijn eerste dag van de menstruatie verwacht. Is dat neit een beetje te vroeg?

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    in het 1e ziekenhuis moest ik ook op dag 10 komen.
    In principe is dat niet te vroeg.
    Bij het ziekenhuis waar ik nu heen ga,moet ik op dag 13 komen.
    Als je een cyclus van 28 dagen hebt met clomid is er op dag 10 al heel wat te zien.
    Maar er is ook een kans dat er niks te zien is natuurlijk,dat je pas later een eisprong krijgt,of helemaal niet.

succes!!

3. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Ik heb nooit een cuclus van 28 dagen... het is veel langer!

Op mijn werk weet nieman hiervan af en is het harstikke lastig om vrij te nemen. Daarom heb ik zoiets van als er toch niets te zien zal zijn op de 10de dag dan ga ik een paar dagen later. Denk dat ik even met de gyne moet overleggen....

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja maar daar slik je toch de clomid voor? Zodat je cyclus korter wordt met eisprong??

5. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    ehm.... ik ben een beginneling.. :oops:

6. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    als het goed is zal je cyclus onder invloed van de clomid zo´n beetje varieren van 28 tot 32 dagen. De eisprong is meestal zo rond dag 17/18/19.

Ik heb zelf heel bewust mijn afdelingsmanager wel op de hoogte gesteld van waar ik mee bezig ben. Ik ben blij dat ik het heb gedaan, want ik ben zo veranderd door de clomid. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk bleek het voor mij vrij zwaar om clomid te slikken. Inmiddels weten mijn collega´s het ook, omdat ik me al een aantal keer heb moeten ziekmelden.
    Misschien is het prettig toch iemand van je collega´s of een manager op de hoogte te brengen. Zo heb je altijd iemand als uitlaatklep als je eens een keer niet zo goed in je vel zit.

Veel succes je eerst ronde met de clomid!

7. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Ja, je heb helemaal gelijk....

Mijn baas krijgt echt een roodhoofd zodra hij maar 1 ding over zwangerschap hoort. Het is vreselijk hierzo en daarnaast ben ik 24 geworden. Ze zien het helemaal niet aankomen en bovendien zullen ze mij veelste jongen vinden. Ik heb nog drie ander vrouwelijke collega's alledrie boven de 30 en zij hebben geen kinderen en ook niet echt mee bezig.

Ik weet het allemaal niet......

8. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Heey meiden, nog 1 dagje wachten...morgen moet ik naar het ziekenhuis voor mijn eerst FM..... Ik hoop dat ze iets kunnen zien....ohhhhhh spannend!

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    spannend hoor, hopelijk is er al een boel te zien!!
    succes morgen!

10. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Suc6 morgen

11. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Hey guys, ben net terug van mijn eerste FM ..... jammer genoeg konden ze nog niets zien. Volgens de gyne kon hij niets zien omdat er teveel vocht erom heen zat???? VAAG.VAAG!!! heeft iemand dit ook meegemaakt?

Dus nu moet ik vrijdag weer terug komen.......

oja, ik moest wel bloed laten prikken

12. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ahh wat irritant dat je nu weer moet wachten zeg! Maar hoezo kon hij niks zien, echt helemaal niks dan?
    Bij ons in het zkh is het ook zo dat je rond dag 10 de eerste FM krijgt.
    Ik heb deze maand een op dag 11 gehad, en dag 16 (vandaag) en nu moet ik dag 21 weer heen voor een 3e.. Ik heb ook nog niks verteld hier op mn werk trouwens. Ben ook een van de jongsten, maar vind het eigenlijk knap lastig om het allemaal te combineren zo. Hopelijk hebben we gauw goed nieuws!!

Liefs Marjo

13. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Marjo, ik snap er zelf ook niets van. Er zou te veel vocht voor of in de eierstokken zitten waardoor de gyne niet kon zien of de eitjes gegroeid waren..pff. Echt vermoeiend hoor.......
    Vervelend he dat ze het niet weten op je werk. Ik had het liever anders aangepakt maar ja..TE LAAT!!!

14. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Trouwens, ik zit in dezelfde situatie als jij.... ook 1 van de jongste op kantoor en ze weten van NIETS!!

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Werk jij fulltime Rosi? Ik werk 24 uur maar soms wisselt het per week en ik werk sowieso altijd wo, do en vrij. En vaak komt het dan net weer zo uit dat ik niet op een vrije dag heen kan. Heb al 3 x vrijgenomen inmiddels. Wil het nog rekken tot september, want dan heb ik een vast contract. Zie er nu trouwens al tegenop om het te moeten vertellen. Heb jij dat ook? Vind het zoiets privé,mja hopelijk mag ik tegen die tijd vertellen dat ik zwanger ben ;)

16. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    heb je een pb gestuurd

Deel Deze Pagina