Ik vind het weer een wonder om zwanger te zijn! Zelf heb ik ook een vriendin die er jaren over heeft moeten doen om zwanger te worden en heeft dus in de medische molen gezeten. Na gebruik van hormonen en behandelingen is ze twee jaar geleden zwanger geworden van haar eerste zoontje! Inmiddels is zij nu spontaan zwanger van de tweede. Haar geluk heeft ze dus in eerste instantie toch te danken aan de hormonen die ze toen heeft gebruikt. Ik ben mede door haar ervaring mee gaan doen aan moeders voor moeders (zij overgens zelf ook) In oktober deed ik dat ook al. Ik kreeg toen een missed abortion en na de curretage ben ik dus gestopt met urine verzamelen. Ik heb toen van moeders voor moeders een bloemenbon gekregen. Dat vond ik heel attent. Mijn vraag is. Wie "plast "er nog meer? gr, Evalyn
hoi hoi ik 'plas'ook mee hoor.(hihi wat klinkt dat hè) het is een kleine moeite en je maakt er een ander zo blij mee terwijl het je niets kost. een heel zwembad vol hebben ze nodig voor 1 potje medicijnen.pff moet nog +-4 weken. knuff
mag ik vragen wat moeders voor moeders doet ik hoorde van andere dat ze hen urine in tonnen of iets degelijks deden en ergens afgaven waar is dat voor. liefs diane
Ja, alle keren meegedaan zo lang ik kon. Hoewel, ik stopte bij de miskraam zodra ik wist dat het mis was (ondanks dat ik natuurlijk nog wel de hormonen in mijn lijf had). Maar ik denk dat dat heel begrijpelijk is. Ik startte altijd zodra het kon. Ben blij dat ik er vanaf ben, vond het op het laatst vervelend.
Ik heb mijn eerste zwangerschap niet mee gedaan, deze zwangerschap wel... Een vriendin van mij is al een tijdje bezig om zwanger te raken, en krijgt nu van die injecties toegediend. haar verhaal heeft mij overgehaald om mee te doen. Het was een kleine moeite om te doen vond ik.
ik doe ook mee! Nog een week dan is het hcg weg en hoef ik dus niet meer mee te doen, mijn moeder heeft er jaren over gedaan om zwanger te worden. ik hoorde dus ook via haar hier over. Ik vind goed om zoiets te steunen, het lijkt me vreselijk om zo lang te moeten klussen om kinderen te krijgen, Ik denk dat je jezelf gelukkig maar prijzen als je zwanger "mag" worden!
in het begin van je zwangerschap maak je een bepaald hormoon aan dat in je urine komt. Dit hormoon kunnen medici gebruiken om vrouwen die moeiljik zwanger worden te helpen zwanger te raken. Google even naar moeders voor moeders, kun je er meer over lezen.
Hey Meiden, Super dat jullie meedoen aan MVM. Zelf gebruik ik ook de pregnyl injecties, die dankzij de urine van zwangere vrouwen gemaakt worden. Meiden ga zo door, en ik hoop dat iedereen de moeite voor ons wil doen. Ik weet het stinkt en het is af en toe vervelend, maar het wordt zo gewaardeerd. Groetjes, Elvira
Ik heb alleen tijdens me derde zwangerschap aan moeders voor moeders meegedaan.. En hoe goed het ook is..ik had er schoon genoeg van uiteindelijk en was blij dat ik klaar was met sparen...
Fijn om die kant eens te horen! Hoewel ik het na 3 keer zat ben zou ik het bij een volgende zwangerschap weer doen. Ik denk niet dat die zwangerschap er ooit komt, maar ik vind het een relatief kleine moeite. En hopelijk levert het heel veel gezonde zwangerschappen op! Succes elvira...
De eerste keer niet mee kunnen doen omdat ik maar net zwanger was en het snel mis ging. De tweede keer wel 2 weken mee kunnen doen. Nu de derde keer was ik zo misselijk dat ik er niet aan moest denken om die stinkende kannen open te maken en de geur te ruiken..Dus helaas dit keer niet mee gedaan.
Ik heb wel meegedaan (ben er al weer vanaf). Ik vind het een supergoed doel, maar ik weet niet of ik er een volgende keer weer aan doe. Eerst dacht ik: Ach 10 weken niet op de wc zitten als ik plas, dat doe je toch ook als je op vakantie bent 3 weken. Maar het ging met echt tegenstaan, en dan vooral die lucht die er uit die flessen komt. En dan was ik nog niet eens misselijk. Klinkt heel kinderachtig, ik weet het. En als je mij 3 maanden terug had gezegd dat ik er zo over zou denken, dan had ik je voor gek verklaard. Maar het is echt zo. Gelukkig zijn er in mijn omgeving ook veel mensen die het ook voor de tweede keer niet gedaan hebben om dezelfde reden. Dus het ligt niet helemaal aan mij. Linda
Ik MAG niet mee doen! Ik zou wel willen, maar heb een operatie via mijn buik gehad. En dan mag je niet meer deelnemen. Wel stom want een jaar geleden bij de eerste zwangerschap mocht ik wel mee doen. Toen waren die regels nog niet veranderd..... :x Dus ik wil wel, maar mag niet...
ik heb gewoon megedaan maar net als de anderen ging het me steeds zwaarder vallen op het eind ik deed dan ook vanaf 5 weken mee tot de 16 weken dus ik had er wel zat van en wilde gewoon in de wc plassen en DOORtrekken hihi maar ja je doet het wel ergens voor en ik hoop dan ook dat mijn urine een ander heeft kunnen helpen of gaat helpen.
ik heb vanaf week 5 meegedaan totdat ik mijn miskraam kreeg. Bij de volgende zwangerschap doe ik zo weer mee!
Ik heb vanaf 5 weken tot 16 weken meegedaan. Relatief kleinte moeite... ik deed het alleen thuis, dus op het werk ging het gewoon in de pot. Soms voelde ik me wel schuldig als ik weer eens een plasje doortrok...
Maandag komen ze langs! Dus ben benieuwd... Wil ook graag andere vrouwen helpen "moeder" te worden... -xxx-
wilde wel, maar kan niet, ze zamelen hier niet in. gaan er wel weer mee beginnen ivm een tekort in noordnederland, maar dat zal dus na mijn tijd zijn
Ook ik heb meegedaan eraan maar of ik een 2de keer eraan mee zal doen weet ik nog niet. Het is voor een goed doel maar soms was het best wel lastig om te mikken in die kan en dan overgieten enz. Was wel blij dat het klaar was met 16 weken
Ik doe het wel, maar vind het best een gedoe soms. Moet ook veel vaker de wc schoonmaken, wat ik wel een beetje vervelend vind. Ik weet niet of ik het nog een keer zal doen...