Hai, De titel zegt het al: wanneer begon je buik te bollen toen je een 2e kindje verwachtte? Ik hoor vaak dat het bij een tweede kindje sneller te zien is. En aangezien ik niet kan wachten...haha... Ben benieuwd naar jullie reacties. Liefs Daan
Ik kon al heel snel mn zwangerschapskleding pakken,zat gewoon niet meer lekker.vooral broeken.ergens tussen 5 en 6 weken.mijn baarmoeder zit ook al tot mn navel en ik ben pas 16+4 weken!
Hier 16 weken zwanger van m'n 2e maar nog geen buik te zien bm ligt diep en naar achteren gekanteld zei m'n vk. Ik draag wel zwangerschaps broeken, want die zitten veel fijner. Maar helaas, hier nog geen buikje. Van m'n eerste kindje had ik die trouwens al wel met 16 weken. Echt een bolletje toen al.
Nu al een buik maar niet de baby echt mijn darmen. Als ik lig bolt mijn baarmoeder al wel maar als ik sta lijk ik wel 20 weken zwanger..
Hier op dit moment overdag weinig te zien. s'avonds spelen mn darmen op en dan is dat echt zichtbaar. Maar een zwangerschapsbuik is nog nergens te bekennen. Al wel fijn zo kan ik het makkelijk nog even verborgen houden voor familie, vrienden en collega's!
Bij zowel m'n eerste als tweede kindje met 16 weken dat het te zien was voor de buitenwereld. En ook ik ben nu weer opnieuw benieuwd...