Van het internet word ik niet veel wijzer... Dus zet ik het even hier neer Tot nu toe een zwangerschap zo'n beetje zonder kwaaltjes. Maar sinds een dag of 2 beginnen mijn borsten toch een partij pijn te doen! En ze lekken ..niet zomaar af en toe een druppeltje, maar echt een 'straaltje' eruit, zeker als ik in bed lig. Nu heb ik ooit ergens gelezen dat het op zich een goed teken is omdat je reflexen dan goed werken. En die pijn, kan dat zijn omdat de hele productie aan het groeien is? Past dat een beetje bij deze termijn? (28 weken)
Heeft niet veel met de termijn te zien. Bij mijn dochter begon het op 16 weken, bij mijn zoontje op 8(!!) weken al!
Herkenbaar hoor bij eerste met 20 weken en de 2e rond 16 weken al. Die pijn herken ik ook volgens mij heeft dat met de ontwikkeling van je melkklieren ofzo te maken. Vond het ideaal had gelijk bij xe geboorte voeding manneke is amper afgevallen.
Misschien kan je er wat uit masseren dat het wat verlichting geeft kan me voorstellen dat het niet lekker voelt als het echt stuwing is.