Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door R1985, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Ik ga mij ook aanmelden en na de vakantie beginnen.
    Dank voor jullie reacties

2. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Ik heb ook meegedaan.
    Ik vind het een heel mooi iets.
    Andere vrouwen helpen zwanger worden.
    Ze hebben mij ook geholpen om zwanger te worden :)
    Maar ook als ik ze niet nodig had gehad, had ik dit gedaan.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Plassen moet je toch. Ik heb twee keer kort meegedaan omdat het mis ging, maar ik meld mij de volgende keer weer direct aan. Zelf ben ik misschien wat fel omdat het bij ons zonder reden zo lang duurt, maar ik zou er een vriendschap om verbreken. :)

4. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat de laatste week alweer in, 10 weken vliegen eigenlijk zo om. Heel veel moeite kost het niet. Moet er alleen even aan denken dat ik ze op de goede dag weg breng:) De geur valt mij alles mee...eventueel kan je ze eerst met dop eraf buiten even laten luchten dat de sterkste geur er af is zei ze bij mij.

5. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL

Dit geldt ook voor mij. Ik vond het niet meer dan normaal. Zonder MvM was ik ook niet zwanger geweest.
    Ik moest wel de flessen wegbrengen, maar ach, kleine moeite :)

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, ik moest ze ook wegbrengen. Ach, kleine moeite ...

7. violetta

violetta Niet meer actief

Hoi ik heb in april m'n icsi gehad en heb met pregnyl gespoten hier in zkh gebruiken ze dat dus nog gewoon.

Vond dan ook kleine moeite na alles om zwanger te worden. Om nu in een kannetje te plassen een aantal weken.
    Vanwege onzekere gevoel over of goed ging heb gewacht met aanmelden na eerste echo (had ik met6weken) moet doen wat voor jezelf beste voelt. Snap elke dag inzamelen helpt maar ik wilde eerst zelf rustiger worden en weten zover zo goed was.
    Ik heb ook geen last van geur van kannen. Wat wel verwacht had aangezien van zoveel over m'n nek ga op moment ;)

8. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ik doe ook mee doordat ik ook via de mmm ben zwanger geworden. Maar ik spoot ook pregnyl vandaar dat ik het ook zo belangrijk vind

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    LinOo: lijkt me juist wel een reden om mee te doen. Zodat zoveel mogelijk dames nog wel pregnyl kunnen spuiten.

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Direct aangemeld.
    Gewoon urine opvangen en aan het einde van de week buiten zetten. staan er aan het einde van de dag vanzelf weer nieuwe :)
    Vrij simpel en o zo belangrijk!

Toen ik in het ziekenhuis lag heb ik manlief elke dag met de kannen heen en weer laten gaan. Verpleegkundige verzamelden het voor me. (alle urine moest ik inleveren om te testen ivm uitdroging, daarna deden ze het in de kannen)

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Zowel bij mijn eerste zwangerschap als nu doe ik mee voor moeders voor moeders gewoon omdat het een kleine moeite is.
    Ik heb gemerkt dat ik 's nachts meer naar de toilet moet en in een nacht bijna een zo'n fles vol maak dan overdag, sinddien die ik het alleen nog maar 's nachts gebruiken.

Wel je adem in houden als je, je urine in de fles doet het heeft een rare chemische geur :p

Deel Deze Pagina