Hoi ik ben aan het wachten op het moment de kleine te voelen.ik liep vandaag bij babydump en zag zo een doppler....ik heb het toch maar niet gedaan omdat mijn kleine raar reageerde op een echoapparaat!wanneer voelde jullie het?
Bij de eerste op 15 weken, de andere twee bij 14 weken. Mijn placenta blijkt deze keer wat meer aan de voorkant te liggen, maar dat heeft voor mij geen verschil gemaakt. Hoe ver ben je?
bij mij met 17,5 bij deze en de vorige dacht ik rond dezelfde tijd, misschien een weekje later. Het begint met de welbekende plopjes, belletjes, scheetjes zoals iedereen er wel een naam voor heeft
Bijna 15 wk......ik voel nog niks bijzonders!!!het is ook der eerste dus eigenlijk weet ik niet wat ik moet voelen
Heel normaal dat je op 15 weken nog niets voelt hoor de meeste voelen bij een eerste pas iets na 20 weken. Hier was ik 17weken, maar dat was volgens mijn gynaecoloog echt al vroeg om iets te voelen.
Bij de eerste ergens in de 17 weken en nu de 2e voel ik nog niets..ben nu 16 weken en 4 dagen. Ik luister wel elke dag met angelsounds..maar 5a10 sec per keer
Hier rond 17 weken.. En ik heb nog poosje getwijfeld of het wel echt de kleine was, maar het werd elke week duidelijker. Mijn placenta lag ook achter.
Vanaf een week of 17 dacht ik wel iets te voelen maar wist het steeds niet zeker. Bij 18 + 1 wist ik het zeker en werden het ook echt duidelijke plopjes. Aan de buitenkant voel ik en ook mn vriend nog niks..
eerste met 17 weken. deze sinds afgelopen zaterdag... dus 13+2... echt heel vroeg... maar weet echt zeker dat het niet mn darmen ofzo zijn
De eerste met 16 weken. En de tweede zo'n twee weken geleden. Met 17 weken. Verschilt per zwangerschap wanneer je iets voelt en verschilt ook per vrouw. Houd rekening tussen de 16 en 24 weken volgens mijn VK