Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Xellepel, 27 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ik heb ook meegedaan deze keer, fijn om op die manier wat te kunnen betekenen. Ik had alle 16 weken meegedaan.

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik wilde ook mee doen, maar. De vorige twee keer kon het niet en moest ik me weer afmelden.. Vandaar dat ik nu heb gewacht, daarnaast woon ik in een buurt waar men alles ziet, als die flessen de auto uit getild worden weten de buren het gelijk;)

3. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Het is een mega goed initatief, heb zelf ook 1 x meegedaan, maar ik vind wel dat vrouwen die meedoen moeten weten dat het een commercieel farmacie achter schuilt waarvan de meeste middelen die gemaakt worden van deze urine gebruikt worden voor overige doelen zoals afvallen, en dat het bedrijf daar heel rijk van wordt. ;)

Maar als het er niet zo zijn, zou er geen pregnyl zijn (ik ben er ook ooit zwanger mee geworden!) Dus prima, maar ik vind wel dat iedereen dit ook moet weten.
    Ik denk dat als niet alle vrouwen niet uit zich zelf mee zouden doen, ze er misschien zelfs betaald voor zouden worden en het middel veel duurder zou worden.

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb deze zwangerschap ook meegedaan. Bij m'n vorige zwangerschap kwam ik er te laat achter om aan te melden. Ik vind het een goed initiatief en ben blij dat ik mee kon doen. Al was ik ook erg blij dat ik weer fatsoenlijk kon plassen :D.

5. Puck123

Puck123 Bekend lid

22 dec 2014
    582
    291
    63
    Ja ik ga ook weer meedoen. Ze komen maandag langs.
    Heb zelf ook pregnyl gebruikt dus fijn dat ik zo wat terug kan doen! En ook fijn dat er zoveel mensen mogelijk hebben gemaakt dat ik zwanger ben!

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    De eerste zwangerschap heb ik meegedaan, maar die eindigde helaas in een MA. De tweede zwangerschap had ik me al aangemeld, maar ik kon me weer afmelden omdat ik een spontane MK kreeg.
    Nu is de derde keer scheepsrecht en over twee weken ben ik klaar met plassen. Ik raak makkelijk zwanger en gun elke vrouw een zwangerschap. Voor mij een kleine moeite om mijn plasjes te sparen!

7. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ons eerste dochtertje is geboren via de Mmm dus ik weet hoe belangrijk initiatief MvM is. Natuurlijk meteen aangemeld na de positieve test en heb tot de 16 weken mee gedaan.

Ons tweede wondertje, besloot spontaan bij ons te komen. En natuurlijk weer meteen aangemeld!! Hele kleine moeite en ik mag nog een maandje mee doen en wil deze weer heel graag vol maken! :)

8. Esje33

Esje33 Actief lid

21 aug 2013
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn laatste week😊 A.s. dinsdag worden de kratjes opgehaald. Ik heb het graag gedaan, want weet waar het voor is. Het is bij ons ook niet makkelijk gegaan dus heb het graag gedaan.
    Maar moet wel zeggen dat ik blij ben dat het er nu bijna op zit en vanaf dinsdag gewoon weer op het toilet kan gaan zitten zonder over kannetjes na te denken😊

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Doe nu zelf voor de 3e keer mee!
    En graag...... Heb er zelf ook veel gebruik van moeten maken....

10. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze keer ook meegedaan.
    Bij de eerste helemaal nooit aan gedacht. Pas toen m'n vriendin jaar later zwanger was; hoorde ik ervan en was ik van plan bij de volgende mee te doen.
    Maar het viel me zo ongelofelijk tegen! Heb er echt een paar keer van moeten kotsen. Kan m'n neus niet zo goed dicht houden; dus rook altijd wel war van die vieze geur. Denk niet dat ik die geur ooit vergeet.
    Ging er op ren gegeven moment m'n plas van ophouden.. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of ik de volgende keer wel weer zou doen. Vind het zelf echt een hel! Moest mezelf echt voorhouden dat het voor het goede doel was!

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik doe ook mee. Al vanaf 4,5 week. Vind het soms wel vervelend, maar ach.. Kleine moeite voor een (hopelijk) groot succes.
    (Wel even jullie testen showen in het speciale Moeders voor Moeders testen topic he!!)

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja heb deze zwangerschap ook mee gedaan! Blij dat ik hopelijk wat kan betekenen voor een ander

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ondanks m'n extreme misselijkheid (ik ben zwanger van een tweeling) heb ik vol trots weer meegedaan met mvm. Manlief heeft wel eens gevraagd of ik nou echt perse wilde doorzetten met het plassen voor mvm in de weken dat mijn misselijk zo extreem was dat hij het moest overgieten omdat ik dat zelf echt niet trok haha.

Maar geen haar aan mijn hoofd die overwoog om er mee te stoppen!! We hebben jarenlang in het traject gezeten om zwanger te raken en ik heb meer Pregnyltjes moeten spuiten dan dat mij lief is.

Over het commerciële: ja er zijn enkele artsen die het foutief voorschrijven aan mensen die willen afvallen. Gelukkig zijn er steeds minder en minder artsen die zo stom zijn.
    Meiden: laat je dus niet weer houden door dat soort berichten. Het grootste gedeelte wordt geïnjecteerd door vrouwen die hopen zwanger te raken!!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja ik doe mee!!
    Ik ben alles dames die meedoen en MvM ontzettend dankbaar. Ik heb er zelf ook gebruik van gemaakt.
    Ik voel me zelfs vereerd dat ik zelf eindelijk terug mag plassen voor alle dames waarbij het ook moeizaam gaat om zwanger te worden.
    En ik geef toe... Ideaal en fijn vind ik het niet, maar ik doe het met liefde!

15. Puck123

Puck123 Bekend lid

22 dec 2014
    582
    291
    63
    Zal ik maandag doen!! :)

16. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ben net klaar! Ook erg fijn :D Ik heb 4x mee gedaan (1x niet af kunnen maken) Ik doe het met liefde hoor, maar het is altijd zo fijn als die 10 weken voorbij zijn en ik weer gewoon in de wc kan plassen (vooral 's nachts)

17. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Ik heb het ook gedaan! Kleine moeite! Ik wilde ook graag placentabloed doneren maar dat kon helaas niet ivm mijn keizersnede ;)

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Grappig, zo'n topic met tests, zal ik tzt ook eens gaan kijken. Eerst maar eens de eerste echo afwachten ...

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik doe ook mee. Kleine moeite

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier bij de eerste niet meegedaan.
    Bij de 2e, 1 van mijn miskramen en deze wel meegedaan. Helaas door omstandigheden beide goede zwangerschappen niet af kunnen maken. Maar blij dat ik tot die tijd mijn bijdrage heb kunnen leveren.

Deel Deze Pagina