Ik heb 10 wkn meegedaan. Vond het een kleine moeite. Zelf een aantal keer pregnyl moeten gebruiken, dus ik weet dat het voor veel vrouwen die in de mmm zitten belangrijk is! Als er tweede mag komen ga ik zeker weer meedoen!
Krat in de big shopper en niemand die het ziet! Denkt de buurt hoogstens dat je wéér boodschappen bent wezen doen
Hier een mijlpaaltje.vandaag voor de laatste keer kratjes buiten gezet.en daarmee netjes de 16 weken vol gemaakt. Kleine moeite,groot gebaar
Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter meegedaan en nu weer. Morgen brengen we de kratten voor het laatst weg. Het voelt goed dat ik zoiets heb kunnen doen voor vrouwen die moeilijk zwanger raken. Bij mijn eerste zwangerschap raakte ik na ruim 2 jaar zwanger in de ronde voordat we IUI met hormonen zouden doen. En wat ben ik dankbaar dat ik nooit gebruik heb hoeven maken van deze hormonen maar al wel 2 keer heb mogen "meedoen".
Ik doe ook weer mee met moeders voor moeders. Deze ronde valt echter tegen. Zodra de blauwe bus opengaat keert mijn maag zich om bah.
Ik ben vandaag begonnen! Zelf ook meerdere keren gebruik gemaakt van hormonen, dus blij dat ik weer wat terug kan doen
Puck, wat vreselijk dat je je kindje verloren hebt. Wat hoop ik voor je dat het nu goed zal (blijven) gaan!
Meiden/dames wat goed dat jullie ook meedoen! Ik heb zelf geen moeite gehad met de geur uit de bussen, behalve dat ik het vond stinken. Verder ook geen last van misselijkheid gehad. Hoop dat het deze keer ook gaat meevallen. Ik heb me opgegeven omdat ik het een kleine moeite vind voor alle vrouwen die niet makkelijk zwanger kunnen worden. Ook vlakbij maak ik mee dat er ziekenhuisbehandelingen/hormonen nodig zijn. Wij hebben er dan wel 1x 14 ronden en 1x 9 ronden op moeten wachten maar dat was niet nodig. Zo gewenst en zo dankbaar, dat ik graag wat terug wil doen. Inmiddels heb ik een mailtje gehad van MVM wanneer ik kan voor een intake.
K doe ook mee! Ik vind het een heel mooi initiatief/ doel Ik lees vaak dat vrouwen veel last hebben van de geur in de flessen of niet makkelijk in de maatbeker kunnen plassen en dus staand moeten plassen 10 weken lang. Ik heb er zelf gelukkig weinig last van. Hopelijk kan ik veel vrouwen helpen met mijn urine Kleine moeite, groot gebaar
Wij hebben geen voortuin en onze overburen wonen een paar meter van onze voordeur af. Wel bedankt voor de tip, ga morgen gelijk even bellen hoe het gaat met ophalen en brengen. Wil nog niet dat buren etc het weten.
Het buiten zetten kan bij ons helaas niet. (Geen voortuin, huis direct aan straat) hoe doen andere mensen dan die geen voortuin hebben?
Heb ook 2 keer meegedaan. Was ook erg misselijk en die flessen maakte het erger haha hield mn adem in en zo ging t wel.
Misschien kun je de flessen ook zelf halen/brengen van/naar een afhaalpunt. Dat moest ik (noodgedwongen) ook doen, wij wonen in buitengebied.
Ja we hebben een moeilijke tijd gehad. Blij met de nieuwe zwangerschap, maar ook spannend. Probeer zoveel mogelijk te genieten!!