Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chantallie24, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    @crealoon op zich kan ik het wel meenemen maar is zo'n gedoe.. Daarna gaan we ook nog op vakantie Hihi. Maar ja al beetjes helpen he!? En dankje! Denk dat ik morgen even de informatrice ga bellen 😀.

@hopelijksnel ja ik sta ook te kokken hoor bij die lucht, echt vreselijk!!! Ik doe hem een klein stukje open en giet heel snel de urine erin, dan gauw de dop er weer op hahaha

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik had ze niet mee hoor, ben zelf ook op vakantie geweest en ervoor een paar dagen weg en dat had ik doorgegeven aan de informatrice, dat was prima!

3. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    @silverwings dankje! Ik zal haar straks even bellen! Dan geef ik het effe door. 😀

4. Pandora80

Pandora80 Lid

18 jul 2015
    76
    14
    8
    Vrouw
    Ik hou mijn adem gewoon even in. De instructrice zei al dat de lucht niet echt lekker is. Ik vind t eigenlijk wel meevallen maar hou toch maar mn adem in. Just in case.... ;)

5. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik heb ook meegedaan. Moest altijd kokhalzen van die lucht uit die flessen dus hielt ik maar mijn adem in tijdens het gieten ;)
    Ik heb het al die weken met liefde gedaan maar was toch stiekem ook wel blij dat ik weer "gewoon" op de pot kon plassen hahaha

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik mag ook meedoen! :)

Bijgevoegde bestanden:

7. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Inmiddels alweer veel flessen volgeplast. Maar wat zitten ze snel vol! Of ik plas gewoon heel veel hahahah :D

Deel Deze Pagina