@crealoon op zich kan ik het wel meenemen maar is zo'n gedoe.. Daarna gaan we ook nog op vakantie Hihi. Maar ja al beetjes helpen he!? En dankje! Denk dat ik morgen even de informatrice ga bellen 😀. @hopelijksnel ja ik sta ook te kokken hoor bij die lucht, echt vreselijk!!! Ik doe hem een klein stukje open en giet heel snel de urine erin, dan gauw de dop er weer op hahaha
Ik had ze niet mee hoor, ben zelf ook op vakantie geweest en ervoor een paar dagen weg en dat had ik doorgegeven aan de informatrice, dat was prima!
Ik hou mijn adem gewoon even in. De instructrice zei al dat de lucht niet echt lekker is. Ik vind t eigenlijk wel meevallen maar hou toch maar mn adem in. Just in case....
Ik heb ook meegedaan. Moest altijd kokhalzen van die lucht uit die flessen dus hielt ik maar mijn adem in tijdens het gieten Ik heb het al die weken met liefde gedaan maar was toch stiekem ook wel blij dat ik weer "gewoon" op de pot kon plassen hahaha
Inmiddels alweer veel flessen volgeplast. Maar wat zitten ze snel vol! Of ik plas gewoon heel veel hahahah