Mij werd maandag verteld dat ze nog veelste weinig aanmeldingen hebben en echt moeten hebben op mond op mond reclame. Maar je doet het niet voor je zelf.. doet voor andere meiden die moeilijk zwanger kunnen raken! En geknoei.. Hu hoe doe je dat.. haha
2x meegedaan en bij een evt 3e doe ik weer mee. Voor de lucht: even nachtje met de dop er af laten luchten kan geen kwaad. zolang je er maar niks ingooit vertelde de dame van MvM destijds
Oh en ze komen het sinds november bij iedereen thuis ophalen (als je dat wil). Vind ik wel heel fijn! Ik heb wel 1x geknoeid toen ik snel snel wilde en tegen de rand van de wc stootte met een volle kan. Toen heb ik wel ff gevloekt
Mij werd 2,5 week geleden verteld dat ze in dezelfde week hier in de wijk 11 nieuwe aanmeldingen had. Zal per regio verschillen denk ik
Hoe bedoel je dat precies? Wij zijn een keer vergeten de kratten buiten te zetten en waren beiden niet thuis. De kratten zijn die week niet opgehaald en hebben we gewoon in huis bewaard tot de volgende week. De nieuwe kratten waren uiteraard wel afgeleverd. Als ze de kratten uberhault niet ophalen, dan is het zelf wegbrengen.