Ik doe niet mee en als ik nu sommige reacties lees dan denk ik toch goed besluit. Woon ook in n flat, ivm bekkenklachten is trap op af al n drama laat staan iets sjouwen. Erg misselijk en kan geen geurtjes verdragen. Krijg weinig binnen, vocht ook weinig.
Ik vind het meevallen. De kratjes worden iedere week keurig opgehaald. De geur vind ik ook erg meevallen. (nu scheelt het misschien dat ik ook geen last van misselijkheid heb..) Het enige ongelukje was via de handgreep van het kannetje over de badkamervloer te plassen Ik ben blij dat ik me opgegeven heb!
Ik doe dit x ook mee. Ben nu 1,5 week bezig. Bij mijn zoontje niet meegedaan. Waarom? Bang voor de stank denk ik! Maar nu ik eenmaal meedoe vind ik de stank reuze meevallen. Moet wel zeggen dat hoewel ik met alle liefde meedoe ik uitkijk naar de laatste ophaaldag. Vind het toch wel een gedoe met die kan!
Ook ik ga mee doen, maandag komt ze langs. Vind het een kleine moeite om daarmee anderen vrouwen te helpen. Ben benieuwd
Ik heb ook meegedaan, had eigenlijk tot morgen mee kunnen doen, maar omdat ik een maand geleden verhuisd ben naar 3 tijdelijke adressen heb ik t dus 4 weken eerder gestopt Gelukkig was ik al met 5 weken gestart, dus toch nog ruim mee kunnen doen Ik moest ze ook zelf wegbrengen, woonde midden in het centrum, moest naar de buitenste wijk van de gemeente, maar vond het het waard Gelukkig nooit gegooid met de flessen hier
Ik heb beide keren meegedaan. Ben met behulp van de MMM zwanger geworden, dus het minste wat ik terug kon doen was dit.
Ik wil jullie graag bedanken! Zonder pregnyl had ik mijn wondertje niet gehad! En natuurlijk heb ik zelf ook meegedaan. Dat is wel het minste wat ik kon doen.
Heb bij de eerste zwangerschap wel de volle 10 weken meegedaan. Deze zwangerschap had ik er gewoonweg geen zin in. Ik heb 3 maanden boven de pot gehangen en die lucht uit die potten van MvM, daar had ik echt helemaal geen behoefte aan. Deze zwangerschap doe ik mee aan de IRIS studie en ik doneer na de bevalling het navelstrengbloed.
Dat was ook mijn reden om mee te doen ook al vind ik het belachelijk dat je ze zonder voortuin tegenwoordig weg moet brengen.
Hier nu ook weer mvm. 3e keer. Doe het graag ondanks de stank. Mijn dochter vind de flessen erg interessant en probeert er steeds één te pikken uit het toilet hihi
Nooit meegedaan nee. Vind het niet zo nodig en buitengewoon omslachtig. Doneer dan liever bloed. Dat is echt nodig.
Wat bedoel je met 'vind het niet zo nodig'? Als er geen pregnyl was geweest, was ik misschien wel nooit zwanger geworden ... Ik ben dus heel dankbaar dat heel veel vrouwen wel meevoelen met die 'noodzaak'.
Sorry, maar deze vind ik echt te ver gaan. Hoezo onnodig? Ik heb geen problemen met mijn zwanger worden gehad, geen mk of iets gehad, maar van deze opmerking gaan wel mijn nekharen van overeind staan.
Wat toevallig dat het dezelfde vrouw was! Ik doe ook mee al vanaf dat ik 5 weken zwanger was. Nog geen gekke ongelukjes gehad gelukkig Dames met rug-/bekkenklachten/misselijkheid: begrijpelijk dat jullie eerder getsopt zijn of niet meedoen. Dat geeft niet, alle plasjes zijn welkom! Ik heb zelf ook pregnyl gebruikt.
Egoïstisch, wat jij niet nodig hebt ooit is niet van belang. Je had anders gepiept als je zelf de medische weg nodig had gehad. Maar ok, zegt genoeg over jou als persoon. Gelukkig zijn er genoeg mensen die wel aan hun medemens denken.
Wow, deze uitspraak is gewoon echt te dom om verder op te reageren Hier 3x 10 volle weken meegedaan. Zelf ooit 1 spuit pregnyl nodig gehad om dochter 2 te verwekken, maar ook bij dochter 1 (van wie ik in ronde 2 zwanger was) al meegedaan, zonder er over na te denken. Nu bij dochter 3 dus weer. Als je iets kunt doen voor andere vrouwen met een kinderwens, dan doe je dat toch? En ik vond het elke keer weer vreselijk stinken, onhandig met dat kannetje en ik telde de dagen / weken af tot het klaar was... maar ik deed het wel Geluk Kun Je Delen!
Dat is wel heel erg fout om zo'n opmerking te geven in een forum zoals hier. Velen zullen de moeders die het wel hebben gedaan dankbaar zijn.
Bedankt dames! Ik hoop ook snel weer te kunnen doen en daar heb ik pregnyl voor nodig Wel grappig ts, dat je dezelfde vrouw treft haha!