Kramp lies + steekjes buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmaxkus, 13 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb me net wat meegemaakt. Liep naar de wc, voelde me ineens niet lekker. Dacht dat ik moest poepen. Eenmaal op de wc komt er niks, maar wel een gigantische kramp in mn lies, echt bizar! Ging niet weg, hoe ik ook wiebelde en voelde heel mn lies en stuk van mn bovenbeen verkrampen. Nu is de kramp in mn lies weg, maar voel nog wel steekjes in mn liezen en buik. Ook heb ik harde buiken, en een onrustige baby.

Wat zou dit geweest kunnen zijn? Ben woensdag 40 weken zwanger.

Groetjes Emma

2. jongmama20

jongmama20 Actief lid

16 dec 2015
    251
    0
    16
    Vrouw
    heel toevallig heb ik ook erg last van m'n liezen.
    lopen en zelfs zitten doet ook zeer.
    en idd wat jij zegt steken onderin mn buik richting me liezen.
    vanmiddag moest ik ook naar de verloskundige en daar aangegeven en zij zei dat de bekken zich aan het voorbereiden zijn op de bevalling.

bij de een is het dus eerder / later dan bij de ander.
    Dus ik gok dat dit bij jou ook het geval is.

heel veel succes met de laatste dagen!!

3. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Zou nog kunnen kloppen ook, mn bekken kraakt ook als ik loop(!?). Hopelijk komt de kleine snel.

Jij ook nog een fijne zwangerschap toegewenst! :)

4. LdV

LdV Lid

31 mei 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat vanaf week 30 nu een paar keer gehad. Altijd snachts, begon met samentrekken van banden en die kramp trekt door in 1 been (tot aan mijn teen!). Dan ging ik altijd even achter de bank staan en hangen over de rugleuning. Dat was het fijnste om die oefenwee op te vangen en weg te voelen trekken. Duurde altijd even. En daarna bleef dat wee gevoel altijd nog een beetje hangen (alsof ie er weer in zou trekken), maar ebte altijd weg. Zorgde ervoor dat ik minstens nog een uur wakker bleef, de slaap was volledig weg.

Zolang dit gebeurt op een ontspannen moment is er niks aan de hand en is de baarmoeder aan het oefenen. Als je dit had na fysieke inspanning dan betekent het dat de inspanning te zwaar was (na stofzuigen/boodschappen doen/sporten). Althans dat begreep ik vorige week van de gynaecoloog.

Deel Deze Pagina