Hier alledrie de keren mee gedaan. Naast dat ik hoop dat er iemand baat heeft gehad bij o.a. mijn plasjes, daarnaast nog het effect van de grenzeloze dankbaarheid en waardering als je daarna weer gewoon op je toilet kunt plassen ha ha
Ik heb ook beide zwangerschappen mee gedaan. Je kunt je inderdaad aanmelden tot week 11. Ik kreeg bij de eerste keer ook de tip de doppen even van de flessen te draaien bij ontvangst. Scheelt echt veel! Daarbij werd mij ook verteld dat het niet alleen wordt gebruikt voor het zwanger worden, maar dat er ook voor kinderen medicijnen van kunnen worden gemaakt of iets met operaties. Ik weet het niet heel goed meer, maar ik vind het wel heel mooi om daar aan bij te kunnen dragen. En ieder plasje is mooi meegenomen, dus ook al deed je alleen de ochtend en avond maar, alles telt. Ik vond het ook wel een gedoe, maar had het er graag voor over! En inderdaad als je dan gewoon weer zo kon plassen... Zo fijn!
Ik heb bij beide zwangerschappen meegedaan met Moeders voor Moeders. Plassen moest ik toch en als ik met mijn urine andere vrouwen kan helpen dan doe ik dat graag. Ik was bij de jongste erg misselijk en had toen ook wel last van die geur. Ik kreeg toen ook de tip van de mevrouw van MvM om de doppen er even af te draaien en de flessen te laten luchten. Dat scheelde echt! Ik sprak laatst een vrouw en zei vertelde mij dat zij zwanger is geworden doordat andere vrouwen hun urine verzamelden. Ze was zo dankbaar. En daar doe je het voor.
haha dat heb ik gelukkig niet gehad maar kan me wel voorstellen dat het gebeurt, vooral s'nachts! Moet ook eerlijk bekennen dat het heerlijk is om na die weken gewoon weer normaal naar het toilet te kunnen gaan
Ik heb ook mee gedaan! Geen moment getwijfeld, omdat ik zelf via een traject zwanger ben geworden en dus graag mijn steentje bij wilde dragen op dezee manier.
Bij onze eerste zwangerschap pregnyl moeten spuiten dus was/ben alle moeders erg dankbaar! Was ook een kleine moeite om mee te doen. Nu spontaan zwanger en de dag na de positieve test al aangemeld haha Beide keren dus de volledige 10 weken meegedaan.
Bij de oudste meegedaan, maar ontdekte toen dat ik bijna niet thuis plaste dus dat voelde een beetje zonde... 2 plasjes per dag... maar ja, hopelijk helpen alle beetjes Bij de jongste was ik gruwelijk misselijk, toen niet meegedaan.
Vorige 2 zwangerschappen meegedaan, nu wil ik me weer aanmelden. Zelf ook door mmm zwanger geraakt, dat gun ik iedereen!
Hier hetzelfde. Vooral de geur uit die flessen. Ik was toen al erg misselijk maar met die geur erbij was het helemaal erg. Bij de eerste heb ik wel meegedaan, bij de 2e bewust niet.
Ondanks hyperemesis gravidarum ben ik nu bezig met de laatste krat. Woensdag laatste verzameldag. Ik had zelf pregnyl nodig, en ondanks de giga misselijkheid en hoeveelheid braken doe ik met alle liefde mee.
Ja ik doe ook mee! Het is niet altijd fijn of handig. Ik was in het begin makkelijk wat duizelig door het lang hurken en in de straat wisten ze dus al met 5 weken dat ik zwanger was. Ook is er een keer een fles omgevallen . Maar ik ben heel erg blij dat ik een steentje bij kan dragen aan het maken van medicatie voor vrouwen waarbij een zwangerschap niet vanzelfsprekend is! En ik zou het dus zo weer doen.
Ik heb bij mijn 2e zwangerschap mee gedaan. De volle 10 weken. Alleen ‘s nachts plaste ik niet in die kan.. met mijn enorme slaaphoofd zag ik dat echt niet zitten om 3 uur snachts. En wat was ik enorm blij toen het voorbij was en ik weer normaal kon plassen!