Oh dames ik/wij kunnen het zo niet geloven. Wij krijgen als alles goed gaat een 3de kindje. Sommige denken misschien leuk. Maar voor ons is het echt een wondertje. Voor dochter zijn we in totaal 5 jaar bezig geweest, 2 jaar mmm en uiteindelijk bij de eerste ivf poging gelukt. Bij haar had ik overgewicht en pcos. Lees 147 kilo woog ik toen. En een hydrosalpinx (met vocht gevulde eileider) In juni 2015 maagverkleining gekregen januarie 2016 51 kilo lichter. Voor zoontje 1 ronde ivf ook meteen raak. In maart 2016 naar geertgen gegaan pcos beeld en bloedbeeld was weg. Nu afgelopen maand besloten om eens te kijken met ovulatie testen. En ze werkte en schijnbaar werkt mijn lichaam nu ook goed. Ondanks 1 verstopte eileider is het raak. Zo blij zo apart en bijzonder. Zo ongelooflijk dat het gelukt is. En ik hoop van harte dat alles goed blijft gaan en baby gezond geboren gaat worden. Wauwwww wat speciaal..
Gefeliciteerd! Bijzonder he wat zo'n gewichtsverlies met je vruchtbaarheid kan doen? Ik ben 1 jaar na mijn gbp zwanger geworden in de eerste ronde en heb ook een mmm voorgeschiedenis! Geniet ervan!