Ik ben eens benieuwd of jullie er een speciaal momentje van maakte.. Ik weet dat veel stellen samen wachten op de uitslag van de test maar mijn man wil dat niet. Hij wil dat ik hem origineel verras Ik heb nu een grote cadeaudoos van Rituals (ter afleiding haha) vol met babyspullen waarop staat ‘i love papa’, n knuffeltje, speentje etc. Hierin wil ik dan de positieve test doen en aan hem geven. Ik ga volgende week op vakantie. Kom de 18e terug en wil dan testen (19-04 NOD). Hopelijk kan ik hem dan savonds een leuk ‘souveniertje’ geven. Nou, zo origineel is t dus niet maar ik denk dat hij het op deze manier het minst verwacht. Hoe hebben jullie dit gedaan of wat zijn jullie van plan? En hoe vertellen jullie het aan je ouders en (verre) vrienden/familie?
Wij kwamen terug van vakantie en die ochtend zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, maar bleef uit. Omdat het de eerste ronde was, konden wij ons beide niet voorstellen dat het raak zou zijn. Toch naar de kruidvat gegaan en daarna gauw naar de badkamer. Toen ik doorhad dat de test positief was heb ik heel hard naar beneden geroepen dat hij toch maar even naar boven moest komen. Niks originele verrassing dus hier haha... Mijn vriend bleef overigens heel rustig en kon t zich nog amper voorstellen. Pas bij de eerste echo kwam bij hem t besef dat er echt een kindje in mij groeit.
Hihi maar wel heel spontaan dus. En nu ben je alweer bijna uitgerekend zie ik. Leuk!! Veel succes met de laatste loodjes.
Ik had gezegd dat ik de zaterdag zou testen op dag 38 in de cyclus (dan zou hij thuis zijn), maar de vrijdagochtend werd ik wakker en kon ik me niet meer bedwingen. Ik was toch al lang over tijd en wou een eventuele teleurstelling liefst eerst even alleen verwerken. Had tenslotte rond mijn nod wat bruinverlies gehad... De vrijdagochtend dus getest, en een duidelijke knaller! Snel naar de winkel geweest om een tweede test en een paar mini sokjes waarop 'i love daddy' stond. De positieve test, samen met de sokjes op tafel gelegd en gewacht tot hij thuis kwam. Ik ga zijn gezicht op het moment dat hij doorhad wat er op tafel lag, nooit vergeten!! De dag nadien nog eens samen getest om 'zeker' te zijn
Ik had al 2 jaar een doosje staan in de vorm van een hart. Toen het eindelijk zo ver was heb ik daar op geschreven "Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw" En binnenin "Ik heb een geheimpje te delen met jou" Met de positieve test er in geplakt.
Kop om de hoek van de wc deur... "Schat???" Hij komt er aan lopen in de ochtendspits. *Laat test zien* GRIJNS
Na mijn positieve test op zaterdag ochtend kwam mijn vriend s middags met een vriend thuis. Ik moest me echt inhouden om niets te zeggen haha. Toen die vriend even naar de toilet was heb ik hem gezegd dat hij gelijk had. Hij begreep het wel meteen. Ik was al een paar dagen niet lekker, ik dacht wat verkeerd gegeten maar vriend dacht zwanger. Was de eerste ronde en we waren er echt niet van uit gegaan dat het gelijk raak zou kunnen zijn. Dus we waren allebei een beetje geschrokken. Die vriend van hem heeft geloof ik wel gedacht dat we de hele middag nogal raar gedaan hebben haha. Had wel allerlei dingen bedacht, kaartje gekocht enzo. Maar kon er uiteindelijk niet meer mee wachten om het te zeggen hahaha.
Ik heb al heel lang een lief rompertje in de kast verstopt met daarop: I ♡ PAPA. (Mocht ik eindelijk zwanger worden wordt dit zijn eerste kindje). Helaas nog niet kunnen geven.
Ik teste positief op vaderdag! Dus eerst hadden onze kids hem cadeaus op bed gegeven..en ik kwam erachter aan met een test!! Onze ouders hebben we de echo op een gebakje laten drukken! Mijn schoonouders kwamen net terug van vakantie dus hadden op de gebaksdoos WELKOM THUIS gezet! Toen ze hem open deden was het schrikken ook omdat 1 van mijn jongens zei "kijk oma, dat zijn baby's" haha (hebben al een tweeling) maar deze keer was het er 1!
Ik heb van de eerste ronde een fles kinderchampagne in de berging staan, als het raak is ga ik die gewoon op tafel zetten bij het avondeten en volgens mij gaat hij het wel begrijpen dan, misschien doe ik de test nog wel in een mooi doosje dan ofzoiets voor de ouders ga ik (erg hoor heb het al helemaal gepland) gebakjes halen bij de bakker en op de binnenkant van het deksel zoiets zetten in de aard van ‘smullen maar, mama wil niet de enige zijn met een dikke buik’ en een fotootje van de echo erbij en misschien bij mijn vader mijn zoontje gewoon een tshirt aandoen met ‘vind je mij niet stoer, ik word grote broer’ want die eet geen suiker, ja ik weet het, enorm zielig dat ik dat al allemaal in mind heb haha
Ik had bij ons zoontje sochtends positief getest. Toen mn man savonds uit zn werk kwam, had ik een kadootje voor hem: twee stenen babyslofjes (we hebben ze nog) en een positieve test. 'Huh?? ooohh, ben je echt zwanger?' Hij was helemaal blij verrast, had het niet verwacht! Dacht dat ik gewoon zomaar een kadootje had gekocht, dat doe ik af en toe. Die zwangerschap is helaas geeindigd in een miskraam. Toen ik daarna weer zwanger was, waren we net een weekendje weg en hebben we tijdens dat weekendje samen getest
Bij mij is het lastig verrassen... mijn man zei al voor dat ik getest (bij alle 3 de zwangerschappen): ‘ga jij maar een testje halen want je bent zo fel!’ En elke x klopte het...
De eerste keer stond hij te koken terwijl ik de test deed (en in een flatje ben je dan 2 stappen bij elkaar vandaan) dus geen verrassing. Alledrie de keren erna heb ik zonder verder overleg èn zonder de gedachte echt zwanger te zijn, getest. Gewoon om de mogelijkheid uit te sluiten en de menstruatie verder af te wachten. Toen de test voor onze dochter positief was heb ik hem op zijn werk gebeld, huilend van schrik, blijdschap, spanning. Voor onze 3e weet ik het eigenlijk niet eens meer, ook gebeld denk ik, of een foto gemaakt van de test en naar zijn werkmail gestuurd, zoiets. Van onze 4e heb ik gewacht tot hij thuis was en heb ik de dagen erna nog meer testjes gedaan omdat er nog geen knaltest was en hij het eigenlijk niet zo geloofde.
Ik had in december chocoladeletters gekocht ‘PAPA’. Helaas zijn ze al bijna over datum Wij hebben zo’n lichtbak met letters staan.. nu staan onze namen erin met een hartje. Als het zover is zet ik een ? Achter het hartje. Kijken hoelang het duurt voor hij het ziet!
Mijn vriend was de zwangerschapstest. ''Ja Ysa, ik zie het aan je jij bent zwanger, morgen wil ik graag een positieve zwangerschapstest van je hebben.'' Ik heb hem heel hard uitgelachen ( het was 8dpo) Normaal ben ik nogal eigenwijs, maar de volgende dag dacht ik laat ik toch maar eens een test doen en ja hoor, een heel licht streepje, had hij gewoon gelijk. Ohja, hoe ik het hem mededeelde? Hij zat in de auto het enige wat ik zei was ''Nog even 1 ding je had gisteren inderdaad gelijk.'' Het bleef toen heel lang stil aan de telefoon. Toen hij thuis kwam hebben we allebei eventjes heel erg staan huilen van blijdschap!
Mijn man zag heel veel beren op de weg voordat we er aan begonnen. Kunnen we dat wel, zijn we er wel klaar voor, kunnen we dat wel betalen? Toen we er voor gingen was het heel snel raak. Toen hij thuis kwam van een week vakantie heb ik hem een beer gegeven "zo die kan van de weg " 2e x belde ik m... ik zei dit is geen nieuws voor aan de telefoon maar ik kan niet meer wachten!!!! 3e x maakte ik hem midden in de nacht wakker met een tuur streep (werd miskraam)
Eerste twee keer samen getest, dus geen verrassing. Derde keer op vakantie getest, zonder dat hij het wist. In de avond een potje galgje gedaan (we waren aan het kamperen, deden elke avond spelletjes), het antwoord was 'ik ben zwanger'. Het lukte hem niet om te raden, als hulplijn heb ik de test op tafel gelegd .
Ik heb mijn vriend een tijdje terug gevraagd wat hij zou willen als het zo ver is, samen testen of verrast worden. Hij wil graag samen testen. Ik had hem graag willen verrassen. Maar zijn uitleg; 'Als het negatief is wil ik er voor je zijn' vond ik weer zo lief dat we het lekker samen gaan doen. De rest van de familie verrassen we dan wel Hier in de eerste ronde, NOD is 23 april. Ik mag van mijzelf pas testen op 27 april, Koningsdag. Die dag zijn we dus vrij. Ik heb de Kruidvat 2v5 thuis liggen. 's Ochtends testen, en als die positief is als een malle naar de drogist voor een Clearblue digital. Puur om het gewoon te kunnen zien. Maar goed, eerst maar eens afwachten of ik Koningsdag haal zonder menstruatie