Voor de meiden die al kids hebben: Ik ben heel erg nieuwsgierig wanneer jullie bevallen zijn. Wat de statistieken een beetje zijn qua uitgerekende datum. Vandaar een poll: wanneer ben je bevallen?
Bij de oudste ben ik bevallen met 40 weken + 4 dagen. Mooi op tijd dus. Bij deze is het nu al flink aan het rommelen, maar als het niet doorzet voor woensdag, krijg ik dan een keizersnede, dus kan ik geen goeie indicatie geven.
Onze dochter was 10 dagen "te laat". Terwijl ik precies wist wanneer mijn ei is gesprongen.... Ik geloof dat ook maar 5 % op de uitgerekende datum bevalt. De meeste zijn te laat.
ben 1 dag voor mn uitgerkende datum bevallen Ik was er heilig van overtuigd dat ik minimaal een week te laat zou bevallen
Onze oudste kwam pas 15 dagen later, dus die staat er ook niet in, bij de poll. Maar de tweede kwam juist weer 5 dagen te vroeg. En deze keer moeten we het nog maar afwachten. 8)
ik heb gestemt tussen 41 en 42 weken want me oudste is met 41w5d geboren en me jongste met precies 41 weken de middelste is met 39w precies gekomen
de vraag of je UD klopt heeft niets te maken met wanneer je bevalt hoor! Mijn UD klopte prima. De eerste kwam precies op tijd en de 2e 9 dagen te laat en die begon idd al lekker op te drogen. Dus ja de UD klopt ook tov de bevallingsdatum.
Mijn zoontje kwam met 34 weken en 2 dagen. Te vroeg dus! Is allemaal goed gekomen hoor maar ben toch blij dat ik deze keer nu al de 37 weken voorbij ben. Ik ben erg benieuwd wanneer deze uk zich aandient!
Ons zoontje is met precies 42 weken zwangerschap geboren, dus 2 weken te laat! Hij vond het blijkbaar errug fijn in mama's buik
Mijn ud was 18 maart, de bevalling begon 21 maart heel vroeg maar uiteindelijk is hij 22 maart geboren.