ziek ziek ziek normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaimy en remco, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    HAJ meiden. een vraag allen julliej ik ben vandaag 6 weken zwanger maar ben maar moeh moeh moeh ook al kom ik net me bed uit. zwak gevoel of me benen elastieken zijn. wit wegtrekken moe misselijk pijn in me maag. bijna flauw vallen maar tog bloedruk goeD donderdag opgemeente in ziekenhuis. me hart die heelveel overlaat. Is dit normaal hoord dit bij zwangerschrap pls help me,

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Gefeliciteerd, u bent zwanger! :D

Ja, dat is normaal. Het is heftig hoor, zwanger zijn. Maar het komt goed, nog een paar weekjes geduld (ik wacht ook nog steeds). Laat even je hb nakijken, misschien is je ijzer te laag. Maar verder: veel rusten en liever veel kleine maaltijden over de dag verspreiden (dus ipv 3 grote maaltijden, 6 kleinere, dat helpt tegen de misselijkheid).

3. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    dankje wel voor je reactiej maa is tog nie normaal dat je helemaal wit wegtrekt en zit te gappen de heletijd en als of ik op twee houten stokkies sta op me benen kus

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, is wel normaal helaas. Sommige vrouwen hebben nergens last van, maar anderen juist wel veel. Het is 'pech'... Je kunt je ijzer laten onderzoeken (zowieso wordt je bloed nagekeken) maar meer kunnen ze niet doen. Gewoon rustig aan doen.

5. Niet meer actief

Ja rustig aan doen en eraan toegeven. Das de enige remedie.

6. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    helaas wel normaal
    heel vervelend en kan heel beangstigend zijn
    maar komt goed, ben nu bijna 13 weken en begin me al wat beter te voelen, wel nog misselijk en licht in mijn hoofd, maar niet meer zo doooodmoe en kan weer redelijk eten
    Komt goed

enne...GEFELICITEERD

7. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ja dankje maandag eerste echo spanned ben ik 6 weken en 2 dagen. afwachten. dan blij ik lekker vanaf op de bank lekker tv kijke bedankt meiden een goed wekend

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En met een beetje pech komt het aan het eind van je zwangerschap weer terug. Heb daar nu ook last van, kan de hele dag wel slapen en heb echt totaal nergens zin in!

Succes! ;)

9. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi

het zijn klachten die bij een zw kunnen horen en het is bij iedereen verschillend waar je last van krijgt en in hoeveel mate maar mocht je hart blijven overslaan of erger worden zou ik even vragen of ze je kunnen testen op bloedarmoede/ijzer wat ook regelmatig voorkomt bij zw je hart moet dan extra pompen om genoeg zuurtsof in je bloed te laten krijgen..

10. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik ben al vanaf dag 1 moe en zit nog steeds te wachten op de dag dat het moe zijn afneemt maar helaas....

Enne ja het hoort er dus gewoon bij.

Succes ermee.

Liefs
    Sil

11. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    bedankt meiden maandag moet ik tog ik ziekenhuis weer mijn bloed laten testen dus ben benieuwd bedankt

Deel Deze Pagina