Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juweeltje, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doe jij mee met moeders voor moeders?

1. Ja

2. Nee, Zo niet waarom?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik heb vanaf week 5 tot week 16 geplast voor MvM

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    En hier Esthertje80 zelf... uiteraard heb ik ook meegedaan, vanaf week 5...
    Was ook blij dat ik weer gewoon zonder na te denken naar de wc kon daarna, maar heb voor mijn lotgenoten gepiest! :)

3. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ik heb wel meegedaan van week 6 t/m week 16. Maar een volgende keer zal ik het niet meer doen, het is me erg tegengevallen. Het stonk vreselijk en ik was al zo beroerd van de zwangerschap...kon dat gedoe er eigenlijk niet goed bij hebben, als ik eerlijk ben.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nee, heb er niet aan meegedaan, het was hier bij ons niet. komt geloof ik wel weer.

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heb wel meegedaan. De dag na mijn posi test opgegeven. Leek me een kleine moeite voor mijn medemens.

Nu moet ik bekennen dat het met erg tegen viel. Werd gelukkig niet misselijk van de afgrijselijke damp uit de fles, maar de plasbeker past hier niet onder de kraan in de wc.
    Dus elke keer liep ik met die beker naar de keuken om na te spoelen.
    En de keuken is net de plek waar ik geen plasbeker wil hebben...

Dus mocht er bij ons ooit nog een tweede komen dan zeg ik niet volmondig ja.

6. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    ik doe ook mee aan mvm, ondanks het feit dat is straks blij ben dat het achter de rug is, is het een ontzettend dankbaar iets en daarom zou ik de volgende keer weer mee doen !

groetjes lief

7. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    wilde graag meedoen, omdat ik zelf ook op het zh liep...helaas woon ik niet gebied waar ze actief zijn! helaas, heb me best gedaan!

alle meiden verder heel veel succes en super dat jullie meedoen!

8. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik heb me ook gelijk aangemeld en doe nu vanaf de 6de week mee...eind april zitten de 10 wkn erop voor mij. Heb overigens geen moeite met de lucht van de flessen...maar hang ook niet met m'n neus boven de flas als ik m opendraai ;) (dat deed ik de eerste keer wel...ben er heel snel mee gestopt :rolleyes: )

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik twijfelde ook of ik deze keer wel mee zou doen, heb het toch maar gedaan!
    Maar moet bekennen dat ik soms gewoon naar de wc ga, 's nachts heb ik echt geen zin om in die beker te plassen

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik werd er wel makkelijker in. Toen ik een paar weken bezig was plaste ik 's nacht gewoon in de beker, en dan gooide ik 'm de volgende ochtend in de fles.
    Was toch niet zo'n succes om over te gieten met een slaapdronken hoofd. ;)

Maar nam geen fles mee naar mijn werk.

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik doe ook mee...heb direct gebeld...de volgende dag stonden ze al op de stoep :D Ik was er zo vroeg bij dat ik nog niet eens mee mocht doen..ik had nog te weinig HCG.
    Deze week ben ik ermee begonnen...(nu wist ik ook al een week voor mijn NOD dat ik zwanger was dus met 3 weken)

Het is wel een gedoe hoor....elke keer in de beker piesen :(

maar het is voor een goed doel en ik zou t zo weer doen :D

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kon niet meedoen..deden ze in deze provincie niet...nu wel heb ik gehoord.
    Wie weet...een volgende keer.
    Elmo

13. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik heb ook niet meegdaan,
    kan hier helaas niet....

14. Dice

Dice Lid

7 mrt 2008
    41
    0
    0
    Den-Haag
    Ik doe ook mee! Ik vind het fijn om iets voor andere becoming moeders doen! En het is een kleine moeite voor mij... :D

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, ik heb meegedaan aan MvM. Kleine moeite voor het goede doel.

16. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Ik heb me begin deze week opgegeven. Binnen twee dagen werd ik gebeld. Dinsdag komt er iemand langs om informatie te geven....

Ik doe 'graag' dingen die er voor zorgen dat andere mensen zich letterlijk of figuurlijk beter gaan voelen. Zo ben ik al vanaf mijn 18e bloeddonor, heb ik een donorcodicil en plas ik over een week voor moeders voor moeders....

Kleine moeite en voor anderen een groot plezier!

17. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Heb niet meegedaan omdat het zwanger worden niet zo soepel liep en ik blij was dat het gelukt was. Ik had geen zin in dat gedoe.
    Heb er spijt van en doe ZEKER WETEN de volgende keer mee (als een 2e natuurlijk voor mij weggelegd is :) )!

18. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Ik ben zojuist gebeld en had me vorige week opgegeven. Volgende week komt er iemand langs. "Gedoe" heb ik er wel voor over. Je maakt andere mensen zo blij met iets wat voor hen niet zo vanzelfsprekend is.

19. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    dit is mijn derde zwangerschap en voor de derde keer heb ik geinformeerd, maar helaas niet actief hier in de omgeving.
    Ik had heel graag mee gedaan!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik vond het moeilijk om me nu al op te geven omdat het nog zo pril is. Maar heb het al wel gedaan, volgende week komt er iemand langs en kan ik hopelijk beginnen. Ik heb het er zeker voor over ben zelf ook door de mm zwanger geraakt en hierbij ook pregnyl gespoten.

Deel Deze Pagina