Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juweeltje, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doe jij mee met moeders voor moeders?

1. Ja

2. Nee, Zo niet waarom?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap meegedaan, en toen ik ze belde dat ik geen urine meer voor ze kon verzamelen omdat mijn dochtertje zou komen te overlijden reageerde ze heel aardig. De kratten zouden niet meer gebracht worden, zodat ik niet geconfronteerd zou worden met nog meer pijnlijke emoties. En wat staat er op de stoep op de dag dat ik uit het ziekenhuis kom?(met in mijn handen een klein kistje met mijn lieve meisje erin!) Natuurlijk! Een nieuwe krat flessen zodat ik pies kon verzamelen. Ik was woest en heb ze meteen (in tranen) gebeld. Geen excuus, slechts de mededeling dat ze de kratten op zouden komen halen. En wat krijg ik een week later, wéér op de stoep?! Serieus.. Weer twee kratten met flessen van MvM. Ik heb niet meer gebeld, heb de kratten meteen weggegooid. Heb er nooit meer wat van gehoord. Tot ik twee maanden later een 'verrassing' kreeg en dus een fotolijstje kreeg om mijn mooiste echo's in te doen en een kaartje waarop ze mij bedankten voor mijn deelname en mij nog een PRETTIGE en VOORSPOEDIGE zwangerschap wensten. Van dat soort lui ga ik dus echt over m'n nek. Zogenaamd een goede doelen organisatie die vrouwen wil helpen hun droom waar te maken en een rouwende moeder een trap nageven. Op mijn gezeik hoeven ze (letterlijk) niet meer te rekenen!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jeetje vlinder stas hier echt van te kijken .....is echt niet normaal hoe ze dat aangepakt hebben .....zou er dan ook niet meer aan mij willen doen .....

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee en het is zo jammer, ik wil heel graag andere vrouwen helpen. Maar niet ten koste van mezelf... Dus helaas, ze hadden een goeie aan mij (ik pies erg veel hihi) en ze hebben het goed verprutst. Maar ik ben blij dat er vrouwen zijn die het wle op kunnen brengen.

Deel Deze Pagina