Ik ben er afgelopen zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben. weet niet precies hoelang maar moet nu tussen de 6 en 8 weken zijn. Nu ben ik dinsdag bij de dokter geweest omdat ik de hele tijd vooral 's morgens buikpijn heb en omdat ik een raar voorgevoel heb dat het niet goed zit. Zij heeft me doorverwezen voor een echo in het ziekenhuis die ik dinsdag krijg maar ontdekte niks om me zorgen over te maken. Een paar uurtjes daarna had ik een beetje rozig bloedverlies, beetje slijmerig. Dacht dat is normaal kan innestelbloed zijn. Maar nu heb ik dat vandaag weer. Is maar een beetje maar toch...Heeft iemand hier ervaring mee?
Als je nu tussen de 6 en de 8 weken zwanger bent denk ik dat je een innestelings bloeding hebt gehad. Dat is dan niks om je zorgen om te maken. Bij het innestelen kan het zijn dat er een adertje word geraakt. Je kan wel voor de zekerheid de verloskundige even bellen als dat je gerust stelt.
Ik heb het ook gehad! Zolang het geen helder bloed wordt, en zolang je geen buikpijn erbij krijgt schijnt het goed te zijn. Als je twijfelt bel je gewoon de vk even, zij kan je beter geruststellen dan wie dan ook.
Ik verlies al sinds het begin een beetje bloed als ik op het toilet zit en een 'grote boodschap' moet doen. Mijn baarmoeder ligt naar achteren ipv naar voren. Er komt dan (harde) ontlasting langs mijn baarmoeder, waardoor het een beetje gaat bloeden. Volgens de VK is het niets om je zorgen over te maken, dus doe ik dat ook maar niet...