Moeders voor Moeders.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cindy80, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik doe ook mee voor 10 weken! 15 mei is de laatste ophaaldag. Ik vind het ook heel normaal, en dan zeggen mensen tegen mij, wat knap dat jij dat doet. Kleine moeite toch?

2. sabine81

sabine81 Lid

11 feb 2008
    34
    0
    0
    Ik doe nu wel mee maar de volgende keer niet mee. Ik moet het namelijk zelf wegbrengen en daarbij werk ik. Het is erg lastig en je moet er contant rekening mee houden wat niet altijd kan in mijn beroep. Ik vind het wel een goed initiatief.

3. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Ik heb ook 9 weken mee gedaan en ik was daarna erg blij dat ik weer gewoon op het toilet mocht plassen. Daarnaast had ik hetzelfde als Sabine81 en moest ik de kratjes ook steeds zelf wegbrengen. Dat was eigenlijk het grootste minpunt.
    Maarja ik deed ook mee om anderen te helpen. Mocht ik nog een keer zwanger worden dan doe ik direct weer mee.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik doe ook mee t is een kleine moeite en als je andere mensen kan helpen en eigenlijk met jou geluk mee kan laten delen...

Ik hoefde er niet over na te denken. Ook ik moet het wegbrengen en dat is idd wel betje lastig maar ik doe ht gewoon 1 0f 2 dagen van te voren als het mij uitkomt, en dit mocht ook .. succes!

Groetjes danielle

5. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik doe ook deze reonde weer mee!
    Kleine moeite, groot plpezier voor een ander.

6. Chris35

Chris35 Nieuw lid

22 apr 2008
    4
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik wel meegedaan. Alleen werd ik iedere keer als ik zo'n container opende echt enorm misselijk (was dat sowieso de hele dag toen tot 20 weken) en moest ik ruim 20 minuten met de auto rijden om ze weg te brengen (tja, dat heb je als je in een dorp woont). Ik vind het een super goed doel; alleen om bovenstaande redenen heb ik het dit keer niet gedaan. Dat verre rijden vond ik echt niet zo erg, maar die lucht uit die containers.... :pale:

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb 10 weken ook meegedaan en kreeg ik dvd en fotolijstje (voor bedankje)

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heb 11 weken meegedaan (er was wat verwarring over de zwangerschapsduur).
    Heb mezelf af en toe echt moeten inpraten met welk doel ik het deed hoor. Die kannen pasten niet onder de kraan in de toilet. Dus moest ik er mee naar de keuken om te spoelen. En dat is nu net de plek waar ik geen urine-emmer wil hebben.

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik doe nu ook mee. Ik moet zeggen dat het nu nog erg mee valt om in een beker te moeten plassen. Ik kan me wel voorstellen dat de zin en het enthousiasme in de loop van de weken wel verdwijnt. Ik hou maar in mijn achterhoofd dat het echt voor een goed doel is en je houd er nog een leuk kado aan over ook. Ik heb gekozen voor het dick bruna serviesje. Echt heel snoezig.

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ben begonnen toen ik 5 weken zwanger was...ik weet eigenlijk niet tot wanneer het moet....16 weken ofzo?

Ik doe t ook hoor.......ik vind het een kleine moeite en je helpt er heel veel vrouwen mee!

11. Je kunt meedoen tot je 16e week.

Ik doe het nog steeds zonder dat ik het erg vind om te doen. Nog 3 keer ophalen en dan is het alweer klaar.

12. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Gisteren weer begonnen. Kleine moeite voor een groot plezier van anderen!

13. mach86

mach86 Actief lid

hmmm, ik heb vandaag een afspraak met een vrouw van moeders voor moeders, ze zou om 10 uur komen, maar het is nu kwart voor 11 en ze is er nog steeds niet...
    Of zou ze 10 uur s'avonds bedoelen?

14. mach86

mach86 Actief lid

zucht.. kwart voor 12 is het nu.. nog steeds niet..
    kan haar ook niet bereiken op de telefoon.
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi bij mij was ze stipt optijd. :)

en is ze al geweest? we lopen precies gelijk wat grappig! :D

Groetjes Danielle

16. Kruimel133

28 jan 2008
    86
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb de afspraak ook gemaakt :D

Drukke tijden hier voor moeders voor moeders, bij meerdere voordeuren zie ik de bussen staan.

En ja ik vind het ook een kleine moeite, maar voor een hartstikke goed doel. Als een ander met mijn hormoontje zwanger kan worden, beter kan niet toch :D

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb me vandaag ook opgegeven, duurt het lang voor ze contact opnemen?

18. mach86

mach86 Actief lid

@Dani84: Hahaha precies gelijk! maar die van mij is niet helemaal zeker, 14 mei heb ik weer een echo, en dan weet ik precies de bevallingsdatum.
    ze is trouwens niet geweest.. blijkt dat we elkaar waarschijnlijk misgelopen hebben, ik ging boodschappen doen, en zij was er al wat vroeger, dus toen was ik er nog niet..
    maar vandaag weer een kans :) weer om 10 uur afgesproken..

@ Marijke84: bij mij waren ze heel snel met contact opnemen. binnen een paar dagen.

19. Chantal76

Chantal76 Lid

22 apr 2008
    25
    0
    0
    secretaresse
    Zeist
    Ik mag vanaf maandag weer in een potje piesen ;)

T is inderdaad een kleine moeite, werd de vorige keer alleen heel misselijk van die lucht in die flessen dus hoop dat dat deze keer meevalt.

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Doe nu 2 volle weken mee, heb vanmorgen weer de nieuwe lading schone flessen gekregen. Alleen snachts doe ik het soms niet altijd, omdat ik vaak vergeet savond een fles mee naar boven te nemen en heb dan snachts geen zin om naar beneden te gaan :oops:

Hoe doen jullie het trouwens met het eerste plasje na het vrijen? Dan komt er altijd 'wat' mee natuurlijk. Lijkt me niet echt de bedoeling dat dit in de flessen komt? Misschien stomme vraag hoor :oops:....

Verder vind ik het echt goed te doen. Soms wordt ik misselijk van de lucht, maar soms ook weer helemaal niet. Vind het nog steeds een kleine moeite.

Deel Deze Pagina