Ik wou wel meedoen, maar mocht niet i.v.m. een bloedtransfusie die ik heb gehad bij een operatie 7 jaar geleden. Dus tja jammer, anders had ik zeker wel meegedaan.
hihi, ik zou dat ook niet doen maja, ik weet al niet meer wat vrijen is... Ik vang niet alle plasjes meer op, maar goed, nog steeds beter dan niks Nog een paar weken
hahahaha nee ik deed dat ook al niet hoor! Maar dacht vraag het ff voor de zekerheid.... idd dat plasje maar op de wc... Niet dat wij nu de dakpannen van het dak af JeWeetWellen, ben er veels te moe voor hahahaha
Hoi Ik durf niet goed meer! vind het "eng" bang dat er iets mis gaat ofzow. Het eerste plasje daarna doe ik ook in de wc! en als ik wat anders moet is het ook niet handig hahaha Groetjes
Ik doe ook mee. Inmiddels al drie weken. Wij brengen de kratten nog 2 keer weg en dan mogen ze ze op komen halen. Nu is het nog 'geheim'. Ik vind de lucht uit de flessen gelukkig wel meevallen. Ik heb een kleinere maatkan (350ml) bij de Xenos gekocht. Dan kun je gewoon op de WC gaan zitten en hang je dat ding eronder. Ik heb dagen dat ik niet eens genoeg heb aan 1 fles. Dan heb ik hem aan het begin van de avond al vol 's Nachts doe ik het niet. Dan wil ik gewoon lekker ontspannen (en slaapdronken) kunnen zitten.