Moeders voor Moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samen, 11 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samen

Samen Lid

21 mei 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    Hoi Allemaal,

NA eindelijk het besef te hebben dat ik zwanger :baby: ben heb ik me net opgegeven voor Moeders voor Moeders.
    Aangezien ik ook via IUI zwanger ben is dit het minste wat ik kan doen voor andere vrouwen die graag zwanger willen worden. :p

Zijn er nog meer die zich hebben opgegeven voor Moeders voor Moeders?

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik doe er al sinds ik weet dat ik zwanger ben aan mee.....vanaf 5 weken ik had toen al genoeg HCG in mijn urine.
    Nu na 9 weken ben ik het wel zat hoor....maar goed het is voor een goed doel.
    Ik vind het alleen echt een nadeel dat die flessen zo vreselijk stinken.....vooral als je sochtends je eerste plas in die fles doet ga ik zowat over me nek!

Maar goed zoals ik al zei...het is voor een goed doel...en eigenlijk maar een kleine moeite!

Groetjes Debby

3. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb het de volle 10 weken vol gehouden... Ben met Clomid aangeteld, en wilde zo ook wat voor andere betekenen...

Suc6 en een fijne zwangerschap.

Catheleine

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Hoi hoi!
    ik heb ook 8 weken meegedaan..
    Ik ben zelf al 2x ontzettend snel zwanger geworden maar weet uit de omgeving dat dit niet zo vanzelfsprekend is, dus daarom heb ik ook meegedaan!

Ben eerlijk gezegd ook blij dat ik er vanaf ben hoor! het is voor een goed doel maar idd die flessen stinken ontzettend en als je aardig ziek bent is dit heel lastig om de flessen vol te gieten als je iedere keer die geur ruikt!
    Ook irritant vond ik dat je iedere keer die maatbeker om moet spoelen enzo.. Die flessen beneden in de flat zetten ben ik gelukkig maar 1x vergeten! ;)
    Ik had nog 2 weken extra mee kunnen doen omdat mijn uitgerekende datum van de echo 11 dagen minder ver was als van de laatste menstruatie, maar had hier echt geen zin meer in...

Al met al is het wel een positieve ervaring hoor, achteraf. Vooral omdat je weet dat je anderen er mee kan helpen!
    Goed dat je meedoet in elk geval!
    xxxxxx

En gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!

5. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik heb ook de volle 10 weken meegedaan. Weinig moeite vond ik. Ik vond zelfs de stank van de flessen wel meevallen, nu had ik ook niet veel last van misselijkheid. Dat scheelt ;)

6. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Jups Ik doe ook mee .. Nog 4 weekjes en dat zit het erop.. Moet zeggen dat ik t soms ook wel enorm zat ben ... Maar blijf natuurlijk doorgaan :D

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik vond de flessen niet zo stinken (had er geen last van) maar vond het na tien weken echt heerlijk om ongegeneerd en zonder schuldgevoel in de wc te plassen. Ik vond het een kleine moeite om mee te doen

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik doe sinds een week ook mee! :D

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb het tot 11 weken volgehouden kotste me longen leeg bij het vullen van die vieze kannen

10. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik heb ook meegedaan en ben blij dat ik 't gedaan heb...

11. Chantal76

Chantal76 Lid

22 apr 2008
    25
    0
    0
    secretaresse
    Zeist
    Ik doe ook mee, maar word ook echt kotsmisselijk als ik die flessen open doe. Het is voor een goed doel dus ik doe het graag, maar soms wil ik toch wel gewoon even op de wc plassen hoor.
    Nog 5 weken, dan gaan we op vakantie en ben ik er weer vanaf.

Ik ben zelf twee keer heel snel zwanger geraakt en zou er niet aan moeten denken om er zoveel moeite voor te moeten doen, dus daarom doe ik mee.

12. sivlie

sivlie Lid

26 mrt 2008
    60
    0
    0
    Grafisch vormgever
    Waalwijk
    Ben nu ook sinds even mee aan het doen. Gelukkig ben ik nu minder snel misselijk aan het worden dus het is goed te doen. Wel kan ik me voorstellen dat je het tegen het einde van die weken beu bent hahahaha!

13. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb het ook gedaan maar ik was blij dat het na 16wkn erop zat.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

ik doe nu ook al 2 weken mee maar heb weinig last van misselijkheid bij de flessen vullen. Plas gewoon in een kannetje hou me adem in als ik de dop eraf draai snel vullen dop er op en klaar! :D Gaat prima.

Af en toe laat ik wel eens een plasje voorbij gaan hoor.. wel een hoop gedoe maar zeker voor een goed doel!

Liefs Danielle

15. Samen

Samen Lid

21 mei 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    Wat goed van ons allemaal dat we mee doen met MvM. Zie dat de ervaringen verschillen ben benieuwd hoe de ervaring zal zijn. 1 ding weet ik wel dat ook ik door MvM mogelijk zwanger ben geraakt.

Soms heb je wel eens een beetje hulp nodig.
    Wacht maar af tot ze gebeld hebben en dan zien we weer verder.

Iedereen Super dat jullie er aan meedoen of gedaan hebben

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    De informatrice gaf mij als tip dat wanneer ik de flessen ophaal, ze meteen ff 10 tot 15 minuten buiten neer moet zetten met de dop eraf. De ergste stank verdwijnt dan.

Ik doe zelf dus ook mee, nu net twee weken. Af en toe vergeet ik eerrlijk gezegd wel om in de maatbeker te plassen, maar dan meestal als de nood erg hoog is :)
    En idd het is voor een goed doel. Ik zou het ook fijn vinden als het niet gelukt was dat anderen deze moeite voor mij hadden genomen!

Groetjes Liena

17. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Ook ik doe inmiddels zo'n 3 weken mee en hoop het vol te houden tot week 16 dus nog 7 weekjes.... ik vind het niet vervelend om het te doen, ik doe het alleen verzamelen als ik thuis ben op het werk kan ik lekker gewoon in de pot plassen hihi! die stank is wel erg ja maar is mee te leven. Ik ken ook veel mensen bij wie het niet zo gemakkelijk gaat dus heb het er graag voor over..
    Welk kadootje hadden jullie gekozen?
    ik heb dat boek gekozen, best wel leuk!
    (oja bij mij was het ook de eerste keer raak en had al meteen erg veel HGC hormoontjes)
    Groetjes!

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb ook meegedaan. vanaf 6 weken tot het eind (16weken) de laatste 2 weken was ik het ZOOOOOOO zat, maar heb het wel netjes afgemaakt met in m'n gedachte de vrouwen die niet "zomaar" zwanger worden.

succes allemaal nog, voor je het weet is het voorbij!

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik heb het serviesje van Dick bruna gekozen. De dvd kende ik al en boeken heb ik ook al wel van m`n moeder. De instructrice zei dat je de dvd en het boek ook kan lenen bij de verloskundige. Vandaar.. het serviesje is erg poepig! :D

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb ook 10 weken meegedaan.. heb zelf ook clomid moeten gebruiken om zwanger te raken dus vond het een mooi idee om hieraan mee te doen!

Deel Deze Pagina