Ik ga ook mee doen. Er is een ontzettend leuke vrouw langs geweest van MvM, en na 6 weken mag ik ook in een bakje plassen Ben erg benieuwd, maar is absoluut voor een goed doel! Liefs Devana
Hee hee! Ik doe ook al een week mee! Nog niet zo lang dus, maar wel vroeg, als je bekijkt dat ik nu pas 6 weken ben! Ik vind de flessen ook verschrikkelijk stinken, de informatrice gaf mij ook dezelfde tip! Dat helpt wel Ik doe er graag aan mee, vind het heel erg voor vrouwen die niet zo snel zwanger raken
Ik doe ook mee, maar vind het ook erg lastig om niet over te geven als ik die lucht ruik uit die flessen. Ik heb nu met mijn nstructrice afgesproken dat ik een paar keer in de kan plas voor ik hem in de fles leeggooi. Dus nu giet ik het maar 2 keer per dag in de fles, dat scheelt een stuk, ben nogal een plasserd namelijk haha Ik heb het boek gekozen, en kreeg ook een echo fotolijstje en een nachtlampje
Ze is net geweesst van MvM en de test was weer met een vette positieve streep.Ik mag 22 mei beginnen met verzamelen en ik heb de DVD gekozen aan het eind krijg ik een serviesje en als ik de volle 10 weken meedoe krijg ik ook het fotolijstje.
Hoi Dit is dan bij de instructrises verschillend als ik het zo lees. Ik mocht 1 ding uitzoeken en als ik de volle weken mee deed kreeg ik t fotolijstje. Ben blij dat ik voor iemand iets kan doen! Danielle
hoi allemaal, vandaag ben ik gestart voor MvM. ik ben wel 11 weken zwanger ik mag 5 weken mee doen. de flessen stinken wel ik ben nu al bang geworden ik hoop dat het in de ochtend niet erg gaat worden met dat stand. maar het is toch voor een goed doel suc6 allemaal
Ja, het aantal geschenkjes scheelt inderdaad per instructrice als ik het zo lees, maar goed, het maakt mij niet zoveel uit, ik wist namelijk niet eens dat ik er wat voor kreeg! Had het ook zo wel willen doen. Ter info: ik krijg het fotoboek en aan het eind ook het fotolijstje. Liefs
Ik had wel mee willen doen en me ook heel bijtijds opgegeven via internet. Ruim 2 maanden daarna kreeg ik per brief de reactie dat het in mijn woonplaats niet kan, omdat de flessen er niet opgehaald kunnen worden. Ik woon in een dorp nabij een kleinere en een grote stad. Mij lijkt dat er toch wel ergens een inzamelplek moet zitten. Verder is mij niet eens gevraagd of ik eventueel bereid was om flessen weg te brengen naar een inzamelpunt. Persoonlijk vond ik dit echt een slechte zaak. ten eerste de hele late reactie en ten 2e het feit dat er zo laconiek mee omgesprongen werd. En ik maar denken dat het zo hard 'nodig' is...
hallo ik doe ook mee, moet nog tot 26 juni en dan zit het erop. heb het nu wel een beetje gehad hoor, maar ik weet waar ik het voor doe groetjes veronique
Ik ben net zwanger maar wil absoluut meedoen. Hoe meld ik me aan en hoe weten jullie van dit initiatief? Ik heb zelf meegemaakt om graag zwanger te willen worden dus als ik andere kan helpen dan doe ik dat graag.
Ja, ik doe ook mee. Goeie tip van die flessen open zetten. heb enrom veel last van misselijkheid en dat spul ruikt echt helemaal niet fijn. Ik ben alleen na een paar keer plassen al klaar, zit die fles al vol. Moet je dan een nieuwe fles nemen of gewoon de volgende dag pas weer? Kaat
Kaat 11 ik herken dat. Ik neem 's avonds de fles al mee naar boven, begin om 0.00 uur in de nieuwe, maar heel vaak heb ik hem al bijna vol als ik 's ochtends naar beneden ga . Ik begin dan niet meer met een nieuwe fles, maar pas 's avonds weer. Ik weet niet of er in Clomid ook HCG zit. Bij moeders voor moeders hadden ze het over een ander medicijn(ben alleen vergeten welke )
Ddebbyy, als je de flessen iets van je vandaan houd dan komt de stank minder over... het is even klungelen met op lange afstand (armlengte) overgieten maar het ruikt dan minder... groetjes marijke
Jippie, ik ben deze week klaar met MvM. Superblij dat wij daaraan meegewerkt hebben. De tip die hier ook gegeven werd over flessen open zetten kreeg ik net iets te laat, maar mijn consulente adviseerde om mijn vent een rol te geven in het gebeuren: die kon mooi de flessen vullen! Dan ving ik het op en mocht hij de flessen vullen. Op die manier heeft hij ook zijn bijdrage gehad en ging ik niet over mijn nek. Ik vind het superlief dat ie dat gedaan heeft al die tijd! Oh ja, en ik zou gewoon lekker meteen de volgende fles pakken hoor, als je fles vol zit. Je hebt er toch 8 staan en vol = vol dan
Ik weet niet beter of het hoort er gewoon bij als je zwanger bent. Mijn moeder deed het ook toen ze in verwachting was van mijn broertjes, herinner ik mij. Natuurlijk wist ik toen nog niet precies wat en waarvoor het was, maar kennelijk is het me wel bijgebleven. Ik heb me met zes weken opgegeven en ik kon gelijk beginnen. Van het hcg dat ze uit je urine halen maken ze Pregnyl, vertelde de consulente. Een week urine levert ongeveer een milligram Pregnyl op, dus als je tien weken meedoet dan kan een andere vrouw tien keer Pregnyl spuiten. Als je even tien minuutjes gaat lezen op het forum voor vruchtbaarheidsbehandelingen dan begrijp je al hoe waardevol dat is voor vrouwen bij wie het zwanger worden niet vanzelf gaat. Op dit moment zit ik even thuis, vanwege extreme vermoeidheid, dus elk plasje gaat in de pot totdat ze alle acht vol zijn. Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid, dus die geur kan ik wel verdragen.
Flessen vol nou dat lukt me echt niet. Ik plas overdag heel veel, maar dan ben ik op mn werk en vang ik het niet op. Het gaat bij mij alleen om de avond, want 's nachts als ik slaapdronken naar de wc loop ben ik blij als ik in de pot kan, dus laat staan in het opvangkannetje Alleen in het weekend kom ik een heel eind. Ach ik hoop maar dat mijn kleine beetje ook helpt 8)
hanna in clomid zit geen hcg... in je urine zit iets waar ze de prengyl van maken die je moet spuiten om je ei te laten springen.Sommigen hebben dan ook van de pregnyl een postitieve test terwijl ze niet eens zwanger zijn.... (daarom kun je maar beter minimaal 14 dagen na dpo testen) en net wat belle schreef: 1 week plassen = levert maar heeel klein beetje pregnyl op.. ik hoef nog 2 weken en dan er van af. ik vond het niet erg om te doen, maar ben ook wel blij als het over is. Tim zegt telkens dat het wel een sallade bar lijkt in de badkamer, met de kannen en flessen hahah
ik moet nog ruim 2 weken en dan ben ik klaar.. het is een kleine moeite.. al moet ik wel zeggen dat ik het soms wel even zat ben om in een kan op te vangen en dan weer over te gieten. ik adem gewoon door me mond als ik dat doe dus heb ik geen last van die stank ben blij dat ik niet de enigste ben die het wel eens even zat is! maar het is een kleine moeite voor een grote wens van andere! Liefs Marije