het is op dit moment AARDBEIEN! Mmmmm die kan ik de hele dag wel eten. Kijken hoelang deze verslaving duurt en jullie?
ik ben veslaafd aan :.lakristal! is volgens mij niet echt goed op het moment dus ik probeer het echt te beperken, maar als er een rolletje opengaat is het moeilijk om deze niet helemaal op te eten!
Mmmm klinkt ook allemaal erg lekker! Eigelijk kan ik de hele dag wel eten, maar moet beetje oppassen, ben al bijna 3 kilo de eerste 3 maanden aangekomen Gelukkig kan ik wel wat hebben maar toch.... Tijdje geleden was ik echt verslaafd aan augurken en dan dronk ik zelfs slokjes uit de pot Maar nu kan ik geen augurk meer zien hahahaha En paprika chips! Als ik misselijk ben dan neem ik hiervan een handje en dat helpt altijd zo goed! hahaha Leuk om nog meer van jullie verslavingen te lezen!
oh... ik krijg honger van jullie! MIjn verslaving is aanmaaklimonade (omdat ik geen/ weinig light meer wil drinken) En voor de rest gewoon de gekke tikken he, ineens erg veel zin in hebben.. En dat de volgende dag niet meer lusten, haha Oja frikandellen met appelmoessssss, hmmmmmmmmmm
Alle soorten fruit... maar vooral veeeeeel fruit (ik eet tegenwoordig gemakkelijk zo'n 6 stuks per dag )
Iets anders, hebben jullie ook de hele dag zo'n enorme dorst? Ik kan de hele dag blijven drinken, zo'n dorst! En dan het liefste melk... mmmmm
Bruin brood met kaas en chocopasta. Cassis, En fruit. Ook meer zin in melk op het moment maar dat blijft nog wel binnen de perken.