HI... Ik doe ook mee.... Maar begin nu wel blij te raken dat het eind in zicht is....... Al ben ik zeker blij dat ik er andere vrouwen mee geholpen heb.... iedereen mag van mij zo'n wondertje meemaken.. en als ik daar een steentje (of plasje) aan kan bijdragen, dan graag!
Ik mag niet meedoen Omdat ik een hernia heb gehad. En operatie eraan. Dan zitten ze te dichtbij je beenmerg en dan iets met bacterieen..bla bla bla..Baal flink! Wel een mooie posi test trouwens...
Vanavond komt er iemand langs van mvm. Ik wil nog niet dat iedereen het weet, dus ga proberen de flessen ergens anders af te leveren, wie heeft daar ervaring mee?
Kim, ze hebben ookdiverse "droppunten" waar je ze kunt brengen en nieuwe kunt afhalen...anders ff vragen aan ze als ze bij je zijn.
Ik heb het de volle periode gedaan! had zelf gebruikt gemaakt van de medicijnen dus wilde het ook terug geven. Stinken ja idd.. maar neus dicht en gaan met die banaan! Toen ik net klaar was en de wc doorspoelde schrok ik soms.. van oooh moest het opvangen... ownee.. hahah geen flessen meer!
Ik doe ook niet mee.. heb bij mijn 2e poging gedaan.. maar werd zo ziek van die lucht uit de flessen.. mijn ex had ze al ergens anders neergezet en hij deed de urine erin , maar ik rook die vloeistof door het hele huis. Vind het doel erachter prachtig, maar aangezien ik zelf nog iets wil genieten van een zwangerschap, gaat het dit keer aan mijn huisje voorbij.
wat erg vlinder, zou echt een klacht hebben ingedient als ik jou was... dames wat kan ik psies verwachten van moeders voor moeders.. lees hier dat ze die kratten voor je deur zetten? in mijn buurt zouden ze nog geen minuut later foetsie zijn.. en moet je perse een bepaalt aantal flessen urine inleveren, of maakt dat niet uit? enuuhhh heb heel klein huisje dus zou die flessen allen buiten in onze minni tuintje kunnen bewaren.. weet iemand of dit mogelijk zal zijn?
Ik doe ook mee. In het begin had ik ook moeite met de geur, maar nu ben ik er aan gewend. Ik zie op mijn werk dat er toch veel vrouwen zijn die niet zomaar zwanger raken. Dus als ik deze vrouwen kan helpen dan doe ik dat graag. Noena, je krijgt iedere week 2 kratten (samen 8 flessen). In sommige plaatsen komen ze aan de deur, maar ik bijv. moet ze op een verzamelpunt neerzetten en 2 nieuwe kratten meenemen. Je kunt zoveel urine opvangen als je zelf wilt/kunt..je bent niet verplicht om alle 8 de flessen te vullen De kratten nemen niet veel plaats in dus ze kunnen op een kleine plaats staan (bijv. hoekje van slaapkamer).
Ik had ook niet elke week alle flessen helemaal vol hoor Wij woonde eerst in een flat, en hadden daar ook niet gigantisch veel ruimte, maar bij ons zette ze de flessen altijd voor de deur neer. Ik kon die flessen altijd wel in een lege ruimte tussen de keuken en de hal kwijt, weet niet of jij die ook hebt? Of misschien een muurkast?
Zou ik meegedaan hebben dan moest ik ze 1x per week halen en weg brengen. Ik weet wel dat die flessen heel erg stinken.
Als je de flessen openmaakt moet je je adem inhouden, dan valt het allemaal wel mee, en het is voor een erg goed doel, dus het stinken neem ik dan maar voor lief.....
Ik heb ze op de badkamer staan, tussen de wasbak en de douche in. Gaat prima, heb idd ook nog nooit 8 flessen vol gehad, en doe idd gewoon ff flink inademen voordat ik de dop open draai
Haha, we moesten elkaar eens zien, als we de fles open doen en onze urine erin gieten, neus dicht en verstand op nul haha!
jeetje vlinder wat een rot verhaal zeg! daar zit je dan echt niet op te wachten.. Het is al erg genoeg om 1 keer te moeten vertellen waarom je niet meer mee kan doen, laat staan tot 3/4 keer toe! ik heb ook meegedaan, maar was blij toen het weer klaar was. Ik bleek ook 10 dagen minder ver zwanger als gedacht dus had in principe nog langer mee kunnen doen maar had er echt geen zin meer in. Ik was zoooo blij dat ik weer normaal op de wc kon gaan zitten! Tuurlijk, je helpt er anderen mee en daarom heb ik het ook gedaan... maar op een gegeven moment was ik het gewoon spuuuuugzat.........
Tja, ik doe mee aan MvM, maar qua organisatie is het best een zootje. Na mijn miskraam vorig jaar wilde ik me afmelden, maar die 'muts' snapte het niet...duurde even voor ze door had dat het niet meer hoefde..kreeg trouwens wel een bloemenbon. En nu meldde ik me aan en ik meldde me aan en ik meldde me aan...Pas in week 11 belde de mevrouw terug. Oeps, foutje in de computer. Okee dan, geregeld... En toen ging ik verhuizen. Kratten buiten neergezet, maar toen ik thuiskwam; geen nieuwe. Gebeld...bleek de chauffeur de kratten bij de buren te hebben neergezet. Of ik het ging regelen met de buren of dat MvM ging bellen. Uhm, bel jij maar, jullie fout. Het is nog 1 week en ik plas wat ik kan... Volgende keer meld ik me weer aan hoor, trouwens. Om andere te helpen. Wij weten nu ook wat het is wanneer het niet lukken wil. En dat wil je anderen besparen door dit te doen. Alle kleine beetjes helpen. Denk ik dan maar.
Ik heb met Quinn 10 weken meegedaan en oh wat was ik het zat aan het eind. Dit keer heb ik me opgegeven toen ik 4 weken zwanger was (via de vk) Toen ik 7 wk was nog maar een keer en met 8 wk nog een keer. Met 9 ,5 weken waren ze hier eindelijk en kon ik dus ngo een paar weken meedoen. Vind het jammer want vind het een bijzonder goed doel! Gisteren had ik bij het ophalen van de kratten een briefje erbij zitten dat ze aanstaande woensdag 30 april niet kwamen ophalen Vond het wel grappig. Deze week laatste week!