Ik mag dus ook gewoon mee doen... als ik morgen tenminste nog zwanger ben... Je weet het immers bij mij niet... En doe door Progestan capsules komt er waarschijnlijk geen bloeding
Fijn om hier te lezen dat er geen reclame op de busjes staat, dat wilde ik vragen, haha... (mijn collega woont aan de overkant)
die mevrouw is net weg van moeders voor moeders... veel info gehad en een test nog met leuke kaart erom heen vanaf maandag krijg ik de flessen en ga ik urine verzamelen
jeetje, mag je na een hernia-operatie niet meedoen? waarom niet? ik heb 3 hernia-operaties gehad, dus kan MvM dan wel vergeten... jammer, had het wel een mooi idee gevonden.
Ik doe ook mee voor moeders voor moeders, wij zijn zelf ook zwanger geraakt met hulp van het ziekenhuis dus hebben wij er ook zeker baat bij gehad! Maar heb ook best moeite met die lucht die uit de flessen komt, daar gaat je maag wel een rondje van draaien..... Maarja het is voor een goed doel dus heb het er graag voor over.
nou, ik heb net gewoon maar even het infonummer gebeld van MvM en je mag inderdaad NIET meedoen na een rugoperatie (en nog een aantal dingen). waarom: omdat dat een regeltje is wat MvM door de overheid is opgelegd. vind het ergens echt jammer; ik had het zo mooi gevonden om mee te doen en zo stellen te helpen bij wie het allemaal niet vanzelf gaat. ben wel blij dat ik het nú al weet, en niet pas als die informatrice er is, want dan was ik écht teleurgesteld geweest... degenen die meedoen: top, hartstikke goed!
Ik doe ook mee, pies inmiddels al ruim 2 weken in een potje Vind het een kleine moeite, je helpt er mensen mee en je krijgt ook nog eens leuke cadeautjes!
Hm, dat je een kleinigheidje krijgt lijkt me eigenlijk wel het minste dat het bedrijf kan doen. Er wordt miljoenen verdient, dus die paar euro kunnen ze wel missen Ik heb de volle tijd meegedaan, maar was blij dat het klaar was. Wat een gedoe, haha.
Ben alleen wel benieuwd wat voor kadootje je krijgt als je de volle 10 weken vol maakt? Weet iemand dat?
Je mag eerst kiezen: boek of dvd. als je voor je 7e week mee doet krijg je bij je 16e week een fotolijstje vor je echo en als je klaar bent maar dat weet niemand krijg je een bestek setje
Dat besteksetje krijg je niet standaard. Ik heb de volle tijd meegedaan, en kon kiezen uit het boek, de dvd of een kinderserviesje (bord, kommetje, bekertje). Aan het eind kreeg ik toen het fotolijstje. Ik vond het wel jammer, hoor meerdere over het bijpassende bestek maar dat ging mooi aan m'n neus voorbij. Iemand ruilen?
Ik heb net ook naar mvm gebeld....kan geen smoes bedenken om niet mee te doen dus vindt dat ik dan gewoon MOET! Een vriendin van me is al 6 jaar bezig met zwanger worden en nu ik zelf weet hoe super het voelt om zwanger te zijn gun ik het haar (en alle andere dames met een kinder wens) ook zo erg. Ik vindt dat het dan niet alleen bij woorden mag blijven maar ook daden moet gaan verrichten.....flink in flessen plassen dus! Heb er nu al zin in
Vorige keer wel meegedaan vanaf week 7. Die flessen stinken idd vreselijk. Deze keer doe ik niet mee. Ik ben nu 5,5 week zwanger, ga volgende week voor een maand op vakantie en als ik terugkom is het nauwelijks de moeite meer voor een week of 4/5. En die stinkflessen zal ik niet missen!
ik as di beginnen met opvangen, heb bij mij 1 e zwangerschap ook gedaan al was ik toen wel wat langer zwanger, ik mis deze keer 2 weken omdat ik op vakantie ga maar alle beetje helpen! En tja die geur ben ik vergeten maar weet nog wel dat het niet zo lekker rook!
Zie dat het overal weer anders gaat.. Ik mocht gelijk kiezen uit dvd, boek of nijntje servies en kreeg gelijk het fotolijstje. Ik hoop dat het eindkadootje een besteksetje wordt, dat zou ik wel leuk vinden.
ik doe sinds vorige week mee, bij 7 wk. maar die geur van die flessen... wordt er nog net niet beroerd van. maar ben weinig thuis en ja alle kleine btjes helpen. ik mocht kiezen uit de dvd, boek en serviessetje van dick bruna. heb t boek gekozen. die pak je naar mijn idee sneller dan de dvd. en t servies, die zoek je straks zelf uit, naar eigen smaak. en aangezien ik me voor 7 wk had aangemeld kreeg ik ook t fotolijstje. dat staat ook op de kaart vermeld, zit bij t lijstje in, dat als je voor of tot 7 wk aanmeld, krijg je m. van eindkadootje weet ik niks... maar maakt ook niet uit! doen t voor t goede doel!