Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kiki09, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meiden even een vraagje.
    Ik ben nu al 3 weken klaar met MvM. En die vrouw van MvM had gezegt dat ik in week 16 een fotolijstje voor de echo zou krijgen. Ik heb dit echter niet gehad. Hebben meerdere van jullie dit later gehad?
    Ik vind het namelijk zo raar om daarover te bellen, dan voel ik me zo hebberig. Alsof het me alleen maar daarom gaat en dat is absoluut niet zo. Het leek me alleen super leuk om mijn echofoto in een lijstje te kunnen doen.

Heeft iemand dit ook later gehad?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    @ dayenne, bij mij zat het bij de laatste of een nalaatste keer dat ze de flessen kwamen brengen! dus ik zou daar even voor bellen hoor, die had je allang moeten hebben
    !

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bedankt voor je reactie Taliaa!
    Is dat niet raar dan als ik bel? Raar he, maar voel me dan zo verwend :(. Weet niet hoe het komt....

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee tuurlijk is dat niet raar. Je hebt daar recht op, en zeker als je al 3 weken "klaar" bent.

Zelf heb ik mn fotolijstje meteen al met de intake gekregen. Maar dat komt misschien omdat ik zelf de flessen iedere keer naar een depot moet brengen. In Groningen worden de kratjes niet aan de deur afgehaald, maar vanaf depots.

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden... een vraagje... Waar bewaar je die flessen met de opgevangen urine? Ik hoorde ooit iemand zeggen dat het in de koelkast moest, maar dat lijkt me wel enorm lastig niet?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord want ik vind het niet meer dan mijn plicht om mee te doen...

Groetjes,
    Josien

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb een antwoord van Rach gehad... het blijkt dus niet in de koelkast te hoeven heb ik begrepen! Zalig... dan gaan we vanzelfsprekend meedoen!

Liefs,
    Josien

7. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    a.s maandag komt de informatrice bij ons langs en als het goed is kan ik gewoon meedoen (n.a.v. de vragenlijst die ik voorbij heb zien komen ;) )
    Nu ben ik erg benieuwd wat de titel is van het boek waar je uit kan kiezen, kan iemand die doorgeven?

Liefs Anna

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Bij mij komt er dinsdag een informatrice langs, ben benieuwd! Hopelijk kan ik genoeg plas opvangen 's morgens en 's avonds, aangezien ik fulltime werk...

9. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik doe ook mee vanaf week zeven. De flessen bewaar ik gewoon in het toilet boven, heeft niemand er last van. Ze hoeven niet in de koelkast hoor. Je moet ze ook niet omspoelen.

Ik werk overdag dus van alleen 's morgens, 's avonds en in het weekend op. Ik heb dan ook maar 1 krat vol in de week, niet zo veel, maar toch, alle beetjes helpen.

Het geurtje is inderdaad heel apart, maar ik vind het niet echt smerig of heel misselijkmakend!

10. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Dinsdag komt de informatrice langs, ik heb er zelf gebruik van gemaakt dus vindt ik het mn plicht om mee te doen.

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat goed dat jullie allemaal mee doen! Ik heb ook meegedaan toendertijd...echter het fotolijstje voor de echo nooit gekregen :(

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi
    ik deed eerst ook mee aan Moeders voor moeders
    in totaal heb ik 5 weken meegedaan
    daarna hield ik de lucht van de groene fles echt niet meer uit
    ook moest ik zelf de flessen wegbrengen waar ik elke keer wel een half uur mee kwijt was
    Verder vindt ik het wel een goed doel en ik ben blij dat ik er toch 5 weken heel actief mee bezig ben geweest.

13. ik hoef nog maar 1,5 week gelukkig. pff ben helemaal groenmisselijk van die gore flessen. ik doe het omdat ik voor mezelf vind dat ik mee moet doen omdat ik er ook gebruik van heb gemaakt, maar ik ben heel blij dat het straks is afgelopen.

14. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Hmm ja hier hetzelfde, heb soms dagen gehad dat ik gewoon echt die flessen niet open kon doen!

die dagen zullen er nog wel komen! ik moet nog even. Maar ja, ze zijn blij met alles wat ze wel krijgen denk ik dan, dus als ik het een dag eens niet voor elkaar krijg, dat is dan jammer denk ik, dan komt het een dag later wel weer! Toch?

15. ja hoor, zo denk ik ook!

16. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Ik doe sinds afgelopen donderdag ook mee. Flessen vullen gaat hier met adem inhouden, snel overgieten en dan fles dicht :D
    Vind het super werk wat ze doen en ik heb het er dus graag voor over!

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had heel graag meegedaan aan MvM, omdat ik mede door hen zwanger ben geraakt!

Helaas komen ze niet in de provincie zeeland..

Vind ik echt heel jammer, wilde zo graag ook iets voor een ander betekenen..

18. veer86

veer86 Lid

5 okt 2008
    50
    0
    0
    Brabant
    Vandaag komen ze bij mij langs!
    Ben heel erg benieuwd!
    Mijn schoonzusje heeft het bij haar eerste kindje ook gedaan.
    Alleen 1 probleempje, woon in een appartement dus moet ik de flees bij de centrale brievenbussen zetten :(

19. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ik ook nog maar 1,5 week! ben het wel een beetje zat :$ na 10 weken!1

20. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he he , ik doe ook mee met mvm
    en doe mee tot 02-01-2009, dit was voor die mevrouw de 1ste die in 2009 nog mee deed hihi, even vraagje, moet je iedere dag een nieuwe bus pakken of moet je gewoon helemaal vullen ;)

liefs

Deel Deze Pagina