iedere dag een nieuwe bus pakken @Veer 86, als je dat geen prettig idee vind, volgens mij kan je ook met de consulente afspreken dat je ze naar een centraal punt brengt. Ik breng ze bijv naar het ziekenhuis. (nou is dat omdat ze hier niet ophalen bij adressen)
okee, thanks, ik wist het evn niet meer, ik doe het inderdaad iedere dag in een nieuwe bus. gelukkig komen ze het hier ophalen alleen moet je het eigenlijk buiten zetten, maar ja, van mij weet niemand nofg dat ik zwanger ben, dus wacht gewoon tot ik die chaffeur zie hihi en dan vlieg ik naar buiten!
Iedere dag in een nieuwe bus? Dat heb ik nooit gedaan! Gewoon vol gegoten tot ie vol was, kreeg'm ook nooit vol met 1 dag. Nooit opmerkingen over gehad. Maar ik ben blij dat ik vandaag laatste dag heb! Eindelijk af van die vreselijke geur! Maar het was voor een goed doel, dus ik ben blij dat ik heb meegedaan.
ik woon ook in Zeeland, en moest de flessen gewoon zelf wegbrengen. Wel een takke eind rijden, maar ja.
Het was inderdaad vol een goed doel, maar ben toch ook wel blij als het over 3.5 week afgelopen is hoor. Vond die geur toch niet zo prettig.
De geur vond ik heel vies, de kratten stonden in de weg........ maar ik voelde me verplicht dit te doen. Ik zou het bij een volgende zwangerschap denk ik weer doen....... Alleen al om het feit dat je andere vrouwen hiermee helpt.
ik heb ook nog geen opmerkingen gehad als er niks in een bus zat. Je moet elke dag een nieuwe ivm houdbaarheid ofzo zei de consulente, hoe en wat precies weet ik ook niet echt.
Vandaag zat er een kaartje bij mijn nieuwe flessen dat volgende week de laatste keer is, JOEPIE! Ik ben het wel beu geloof ik.
Ik krijg vrijdag de consulente op bezoek. Dit is voor mij de 2e keer dat ik meega doen. Bij mijn 1e zwangerschap de vollen 10 weken meegedaan en het ziet er naar uit dat dat nu ook weer gaat gebeuren. Ik vind het een kleine moeite en je helpt er zo ontzettend veer vrouwen mee. De consulente zei de vorige keer dat er namenlijk 1 op de 3 vrouwen moeite hebben om zwanger te raken, daar schrok ik enorm van. De geur van de flessen heb ik de vorige keer eigelijk geen last van gehad. Hopelijk valt het deze keer ook mee. Kadootjes krijgen is natuurlijk altijd leuk. het leukste vond ik mijn fotolijstje, deze heb ik nog steeds met een foto van de 1e echo erin staan. Groetjes Lies