pijn aan mijn vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door parel1988, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi dames

ik heb sinds gisteren ernorme jeuk aan mijn vagina vooral als ik ga lopen het is een niet fijn gevoel
    durf nu ook geen gemeenschap meer te hebben omdat alsik het alleen al aanraak met me vingers dan doet het al een beetje pijn

moet ik hiervoor maandag de dokter bellen
    of iemand enig idee hoe het komt en wat het is? :(

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou ik heb idd wel jeuk en gemeenschap is niet erg fijn en soms zelfs pijnlijk... sommige momenten zakt het en dan is het er weer en als ik denk nu ga ik naar de dokter dan is het weer over en denk ik nou gaat wel weer

3. BoBam

BoBam Niet meer actief

heeft je vriend hier misschien ook last van?
    ik had laatst dat het daaronder aan het vervellen was ofzo! Heel irritant! Was na een paar dagen ook zo maar weer over, met koud water afspoelen wil wel helpen tegen de jeuk!

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Schimmelinfectie? Kun je tijdens zwangerschap sneller krijgen dan normaal...
    Ik zou dus wel even langs de dokter gaan, want als het een infectie is moet je wel zorgen dat ie over is als je moet bevallen.

Succes!

5. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    me man heeft hier zelf geen last van,

het is voornamelijk heel gevoelig bij de opening van me vagina
    maar als ik het maandag nog heb maar even de dokter bellen :(

6. Niet meer actief

het linkt als een schimmelinfectie. Jeuk, en pijnlijk als je het aanraakt. Ik zou er toch mee naar de dokter gaan hoor! Als je de infectie nog steeds hebt als je gaat bevallen, kan je je kindje ermee besmetten..

7. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoe komt zon schimmelefectie er als ik vragen mag
    of is het normaal in de zwangerschap

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Schimmelinfectie kan door meerdere dingen komen maar meestal door wassen met gewone zeep dan was je het beschermlaagje eraf of zoiets... maar heb je ook n jeukerig pijnlijk gevoel met plassen of alleen oppervlakkig?

9. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    met plassen heb ik er geen last van
    maar wel als ik het aanraak of gemeenschap heb
    en verder jeukt het best wel erg

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    dan zou het misschien ook wel een geslachtsziekte kunnen zijn iets van chlamydia ofzo? ik zou maandag zeker even de huisarts bellen! want mocht het een soa zijn zou het wel gevolgen kunnen hebben voor je kind als je er niet op tijd bij bent dus beter 1 keer teveel naar je huisarts dan 1 keer te weinig!

11. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Kan ook gewoon bandenpijn zijn, informeer anders bij je VK. Zij zal je vast raad kunnen geven. Ik heb er ook last van gehad en bij mij was het enkel bandenpijn

12. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hier nog een a.s. mama die er last van heeft.
    bij mij is het een schimmel infectie , hier had ik ook vaak last bij, bij mijn eerste zwangerschap.
    het gewoon een zalf van de huisarts gekregen en die smeer ik er snachts op, als het begint te branden smeer ik meteen zalf en het helpt ook.
    en indd afscpoelen onder de koude kraan.

deze zalf kun je gewoon gebruiken tijdens ja zwangerschap.

succes en ik blijf dit topic volgen.

anita

13. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Ik denk inderdaad ook dat het een schimmelinfectie is. Heb je ook last van afscheiding die anders ruikt? Maar ik zou inderdaad even de ha bellen maandag. Dan krijg je een kuurtje en dan is het zo opgelost.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik ken dit,heb soms ook jeuk en doet het zeer aan mijn Clitorus zeg maar,net of er sneetjes zitten,had er gisteren last van,en vandaag ook nergens meer,vind het zo vaag,als het vaker gebeurd ga ik ff naar de ha,en ik heb het meestal ook als ik gemeenschap heb gehad

15. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hier soms ook het gevoel alsof er scheurtjes zitten bij je clitoris.
    heel vreemd voelt het, en indd vaak last na gemeenschap te hebben gehad.

erg vervelend.

tijdens het plassen heb ik helemaal geen last van mijn vagina, maar met het afvegen wel weer.
    een branderig gevoel.

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb, toen ik stopte met de pil, een schimmelinfectie gehad. Kwam door de veranderingen van hormonen.

Ik heb ook een aantal weken last van mijn vagina gehad. Gevoeliger bij de sex, strakker zeg maar en minder vochtig dan normaal. En na de sex een beetje pijn bij het plassen.
    Dit was geen schimmelinfectie, maar ook verandering van hormomen, je lichaam die verandert door de zwangerschap. Na een aantal weken was het weer voorbij.

Bij een schimmelinfectie heb je meestal veel afscheiding wat heel anders ruikt dan normaal, kan soms zelf stinken. Verder doet je vagina pijn van binnen. Even langs de dokter, een beetje zalf en na 2 dagen heb je nergens meer last van.

17. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ik ga morgen een afspraak maken bij de huisarts
    en dan hoor ik het wel

een geslachtziekte is het in iedergeval niet want ik ben overal al voor getest tijdens me zwangerschap.

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    \

En ben je al bij de ha geweest?

19. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    heej meiden,

Ik heb hier ook heel lang mee gelopen
    ik was nog niet zwanger.
    is z'n twee jaar geleden. had enorm jeuk aan me vagina,niet in maar meer op de schaamlippen.
    O en ik durfde niet naar die dokter uiteindelijk toch gedaan en hij een kweekje afgenomen en bekeken en zag er allemaal mooi uit.
    En uit het kweekje is niks gekomen geen infectie geen geslachtsziektes.
    Daar zat ik dan mooi mee. Heb er nooit wat voor gehad en het is ook nog steeds niet echt over. met tijden heb ik er heel erg last van en soms ook dagen niet. Heel raar. iemand misschien een idee wat het dan kan zijn?
    Heb er zo'n hekel aan om mee naar de dokter te gaan.
    Ik houd dit topic ook in de gaten er interesant

20. jessica1

jessica1 Niet meer actief

klinkt bekend heb het zelf ook een keer gehad,
    jeuk en enorme pijn was ook helemaal rood uitgeslagen, kon er zelf toen niet mee naar de vk vanwege dat ik op wintersport was, mijn man had er later ook een beetje last van.. bij mij was het na een week over, had zelf nog een of ander zalfje en had het daar elke dag mee ingesmeerd en toen werd het minder

Deel Deze Pagina