Ik vondt deze buggy eigenlijk wel mooi. Maar kun je van deze de rug leuning wel verstellen, en de handvaten kunnen die omhoog? alvast bedankt.
Wij hebben dezelfde buggy. Je kunt de rugleuning verstellen maar de handvaten niet. Wij vinden het een ideale buggy. Ze kunnen er ook al vrij snel in omdat de buggy behoorlijk plat kan.
Ik denk dat ik morgen maar eens een test ritje ga wagen . Dewi is nu 1 jaar geworden en we zoeken een goede stevige buggy die nog eventjes mee kan. Dus als er nog andere favorieten bij zitten. Ik vindt het wel handig als je evt. later een maxi cosi erop zou kunnen zetten voor een evt. 2de kindje!
Je kunt er een maxi cosi er op zetten. Alleen moet je dan wel de hele buggy slopen om de zitting eruit te halen. Dan pas kunnen de adapters erop. Je kunt dus niet de zitting en de adapters voor de mc tegelijk gebruiken.
mag ik je een tip geven? ik had hetzelfde, wilde een goede buggy met de funtie om de maxi cosi erop te klikken. Ik had vorige keer hier ook advies gevraagd en aan de hand daarvan hebben wij een titanium baby breeze gekocht. Deze kan ook in ligstand, lijkt heel erg op de Zapp en onze dochter van 3 jaar heeft vandaag gepast en ze past er nog in ook dus hij zal voor onze komende baby ook nog wel een tijdje meegaan. Zal je ff een linkje geven. http://www.titaniumbaby.nl/?p=buggy&product=breeze Als je het windscherm eraf haal, wat heel makkelijk gaat, vind ik hem het mooiste met de cosi erop. Maar je kan het scherm ook laten zitten. Het enige wat er dan af moet om de cosi erop te klikken is de beugel die voorlangs loopt, op de plek waar die bevestigd zit, klik je de adapters en klaar is kees!
http://www.babycare.nl/product_info.php ... 434b34e9d7 zo ziet hij eruit met de cosi erop, maar wel ook met windkap.. die heb ik er dus afgehaald
De titanium baby snooze/breeze wilde we eerst kopen. Maar ik kwam laatst op mijn werk een vrouw tegen die had deze en was best doorgezakt (nu had ze wel een zwaar kind erin). Dus ik begon te twijfelen. Maar het zal een van deze modellen worden en we zullen de voors en tegens in de winkel met elkaar vergelijken. Quinny zapp titanium breeze/ snooze x-avebture vibe