Ontzettend bang voor 2e miskraam. Gisteren na erg moeilijke en harde ontlasting verloor ik bloed, er kwam ook een bloedprop mee... Verder niet veel bloed wel echt rood, geen kampen niks. Mijn man heeft direct de vk gebeld, zij gaf aan het nu niet perse klinkt als een miskraam... Maar zelf heb ik er geen goed gevoel bij. Heb nog steeds niet echt kampen ofzo maar bloed komt nog steeds, niet heel veel naar het lijkt mij niet goed. Had de week ervoor al hele week erg gevoelige onderbuik omdat ik veel moeilijk naar het toilet kan. vk zei ook nog dat het kan dat ik vd week bv door hard te hebben gedrukt, er van binnen een adertje is gesprongen, het bloed er nog niet uit ging, gestold is en er gisteren uit kwam in de vorm van die prop... Tja het klinkt op zich aannemelijk maar ik ga alvast van het ergste uit... Morgen half 4 zouden we sowieso al echo hebben, ga straks bellen of vandaag mogelijk is... Alvast bedankt voor het lezen...
Jeetje wat spannend zeg. Ik zou inderdaad de afspraak proberen te verzetten naar vandaag. Veel sterkte en hopen op goed nieuws!
Ik duim voor je!! Maar je leest het vaker dat zwangere vrouwen na seks en harde/moeilijke ontlasting wat bloedverlies hebben. Zolang je geen krampen hebt zou ik me niet te veel proberen zorgen te maken... Makkelijk voor mij te zeggen, maar je leest het vaker! Sterkte!
Helaas kan de echo niet vandaag, er is geen echoscopiste aanwezig. Bloedverlies is nu alleen bij afvegen. Wordt ook iets roze nu. Krampen zijn er niet althans niet anders dan die ik vanaf het begin al heb... Zwaar onderbuik gevoel, kleine steekjes, broek moet zeg maar los... Ik hoop dat het idd komt door die bloed prop, dat daarna wat bloed los is gekomen... Voel me ook nog gewoon zwanger, dat had ik de vorige keer niet. Toen had ik al een naar onbestemd onderbuik gevoel... Blijft afwachten
Ik ga voor je duimen, ik weet hoe het is. Heel veel sterkte en succes, hopelijk heb je morgen gewoon goed nieuws! Een digitale knuffel
Ik duim ook mee. Het kan heel goed nog gewoon goed zitten hoor, je hoort het heel vaak na moeilijke ontlasting. Dan is het ook niet gek als het gewoon helderrood bloed is. Gelukkig heb je morgen duidelijkheid!!
Thanks allemaal voor jullie reacties. Bloedverlies komt en gaat... Hoop echt dat het door de moeilijke ontlasting komt, dat er een adertje gesprongen is. Als het wel fout zit hoop ik gewoon dat het wel doorzet zodat het natuurlijk gaat en er geen 2e curretage hoeft...
Nou vandaag dan de echo en helaas is het weer mis. Voordeel wel is dat mijn lichaam het nu zelf heeft opgelost, baarmoeder was op wat baarmoederslijmvlies al leeg. Dat scheelt een tweede curretage. Het is verdrietig, maar ik merk dat ik het verdriet afgelopen zondag vooral heb gehad. Daarna al soort van geaccepteerd en nu overheerst het opgeluchte gevoel ook dat het zichzelf oplost... Op naar een nieuwe ronde, met hopelijk nu een goede zwangerschap!
Hoi MvM, Heel veel sterkte!! Ik hoop dat het snel weer gaat lukken en dat het dan wel goed gaat! Al zal je er in het begin opnieuw angst voor hebben, dat had ik na mijn miskraam ook, ik was hierna meteen weer zwanger en was bang om naar de wc te gaan. Gelukkig gaat het goed. Toch denk ik er nog best vaak aan, ik schrijf het zwangerschapsdagboek alsof ik naar mijn kleine sterretje schrijf, dit helpt mij wel maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Nogmaals een digitale knuffel!!