Moederschap en migraine!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by brilsmurfin, Mar 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hier is de migraine minder geworden door het stoppen met de pil en het nemen van magnesium.
    Nu dus in de zwangerschap sinds een maandje weg.

Tijdens de zwangerschap van mijn oudste was het 1 keer per maand raak, daarna werd ik na 3 maanden ongeteld en was het weer 2 a 3 keer per week, dus snel aan de medicatie. Is even afwachten hoe het gaat na de geboorte.

Wij hebben bewust gekozen voor een groot leeftijdsverschil, ik zou het veel te zwaar vinden om eerder een 2e te hebben gekregen.

Werken doe ik niet, ik heb het een aantal jaar geprobeerd maar ik functioneer gewoon niet goed genoeg. Ik hoop wel na de geboorte van de 2e uiteindelijk wel wat te gaan doen.

2. brilsmurfin

Mar 28, 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zijn dus exact mijn angsten. En ergens denk ik ook weer: angst is een slechte raadgever. Maar ik vind het wel een goede tip om sowieso ff te wachten totdat hij wat zelfstandiger is en dan verder te kijken. Ik moet me niet zo haasten/ opjutten misschien.

3. brilsmurfin

Mar 28, 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het knap van je dat je voor jezelf en je gezinnetje hebt gekozen. Als wij in die financiële positie zaten had dat misschien ook nog een overweging kunnen zijn. Maar inderdaad; rustig aan.

Share This Page