wanneer zouden jullie testen?? bij mijn zoontje heb ik een bevruching gehad op 21-09-2009 en had pas op 8-10-2009 een posi test. ben ik ongesteld geweets op 18 januari cyclus van 28 dagen 16 februaric cyclus van 29 dagen 16 maart we zitten nu op 12 april en nog geen duivels te bekennen. Ik heb getest op vrijdag 8 april en maandag 11 april beide negatief. wat zouden jullie doen morgenvroeg of nog even wachten tot donderdag? liesf mamavand
Als ik goed reken zou morgen pas je ciclus om zijn. En als het het zelfde ging als de vorige keer zou het nog even moeten duren voordat je een pos. test hebt. Persoonlijk zou ik elke dag testen maar ik ben een neurood! Groetjes Marinka!
ik zou dus rekenen op ongeveer 3 dagen na nod, net als bij je zoontje... volgens mij zat je de 11e pas op dag 26, dus dat is dan nog echt te vroeg... ik zou dan even denken op zn vroegst van het weekend weer testen...
Hoe weet je dat toen je bevruchting is geweest? Want innesteling kan tussen een paar dagen en 2 weken duren he? Die 21-9, was dat niet gewoon de datum van je eisprong? Als ik daarvan uitga, zijn die data van je vorige zwangerschap nog zo gek niet hoor! Dan had je toen 17 dagen na je eisprong (2,5 week) een positieve test... In principe kun je 10-14 dagen na innesteling positief testen. Als jij dan eind maart je eisprong zou hebben gehad, (hoe zeker ben je daarvan?), zou je vanaf dit weekend moeten kunnen testen. Maar als je toevallig een langere innesteling hebt gehad, zou die op z'n laatst iets van een week geleden moeten zijn geweest en duurt het dus nog anderhalve week nu, tot je zou kunnen testen. Ik testte zelf bij Thirza pas 19 dagen overtijd positief, (4,5 week na m'n ei, die ik getempt had, dus daar was ik echt 100% zeker van). Is gewoon een lange innesteling geweest, we zijn toen 1,5 week teruggezet) in combi met een laag HCG en dus daardoor nog wat later positief testen...
ja ik bedoel idd dat ik op de 21 ste een posi ovu test had!! dus mijn eisprong idd. nu weet i het niet ik heb getest thuis en die is negatief terwijl min bloed gister 35 hcg waarde had!!! dus zou ik posi moeten testen met de predictor vroege zw test mar die was egatief. bij mijn zoontje had ik een waarde van 400 met 4,5 week ben nu 4 weken en heb maar 35 dus ben heel bang dat dt mis gaat!!! ben heel verdrietig
ik heb een bloedtest gehad in het zkh en een urinetest beide positief gister middag nog een test gedaan van predictor en deze werd na 25 min poitief ik heb gebed met predictor en ze zeggen ookal is het naar 25 min pas positief dan ben je wel zwanger. ik ga nu nog maar eens een test halen en dan kijken of die meer posi is als gister als hij nu negatef is dan weet ik ook genoeg!!
Ga jezelf toch niet zo gek lopen maken met die testen joh. Ze hebben bloedgeprikt in het ziekenhuis, en daar is HCG uitgekomen. Meer testen gaat je echt niet zekerder van je zaak maken en als je pech hebt, gaan testen zelfs op zo'n manier uitslaan, (heel licht bijvoorbeeld) dat je er alleen maar onzekerder van wordt. Misschien volgende week nog even bloed laten prikken, en het dan gewoon laten rusten en er wat vertrouwen in gaan krijgen Als je de 21e ee positieve ovutest had, heb je ws de 22e of 23e je ei gehad. Daar twee weken bij op, kom je op 6 april en daar zit je nog maar een dikke week overheen. Komt echt wel goed, je hebt ws gewoon een lange innesteling gehad, maar dat zegt niets over of het goed of fout zal gaan!